PDA

View Full Version : wie wil er mee naar de sauna?


Jip
13 oktober 2002, 15:03
Hallo allemaal,

Ik ben een saunaliefhebster maar door mijn AA ben ik al heel lang niet meer geweest. Ik zou graag met een paar lotgenoten een keer naar de sauna gaan, dan durf ik wel.
Ik woon in de buurt van Zwolle dus als daar mensen wonen die ook graag weer eens naar de sauna willen... stuur even een berichtje.

Groetjes,
Jip

Jip
13 oktober 2002, 15:05
ja leuk

Chris
17 oktober 2002, 14:34
Hoi Jip,

Betekent die 'Ja leuk' nu dat je het leuk vind om met jezelf naar de sauna te gaan? :P

Helaas woon ik meer dan een uur rijden van Zwolle af! En daarbij neem ik aan dat je de voorkeur geeft aan vrouwelijke lotgenoten? (voor de duidelijkheid: ik behoor tot het mannelijk geslacht...) ;) En de derde (de belangrijkste) reden dat ik van dit aanbod moet afzien...is dat ik het doodeng vind. Mijn ex-vriendin was (is) ook een liefhebster van de sauna, maar ik zou mij zéér ongemakkelijk voelen om mijzelf in mijn Adams-kostuum te tonen aan een groep vreemde mensen..... ik heb bewondering voor die mensen die daar totaal geen problemen mee hebben.

Toevallig dacht/droomde ik er vanacht in bed nog aan/over of ik later (als ik oud en rijk ben) een sauna in mijn achtertuin zou kunnen plaatsen, zodat ik lekker privé (zonder andere mensen, behalve dan mijn vrouw....) van de sauna kan genieten. Dàt lijkt mij nu wèl een geweldig idee!

Succes met je zoektocht!
Chris.

utopia33
28 augustus 2009, 09:54
Ik ben een vrouw uit Amersfoort en ik zou graag als het kan elke maand naar de sauna willen het liefst de zwaluwhoeve harderwijk .

Ben tegen de 50 jaar

Welke vrouw wil met me mee

arnold1974
24 november 2009, 23:37
he hoi,

als je geen problemen ermee hebt om met een man naar de sauna te gaan ik kom ook uit zwolle

groet arnold

arnold1974
24 november 2009, 23:39
ik wil wel mee hoor woon ook in zwolle en zoek nog een sauna vriendin
die voor de gezelligheid mee wil

Ambo
25 november 2009, 10:27
ik wil wel mee hoor woon ook in zwolle en zoek nog een sauna vriendin
die voor de gezelligheid mee wil

Jammer, zij komt uit Amersfoort... :confused:

jepawi
1 juni 2023, 11:36
Hallo,
Ik ben een man 54 jaar, die
Graag naar de sauna gaat, en nu lijkt het
Me leuk, om met iemand samen te gaan.