PDA

View Full Version : Permanente make up


Limburgse
10 april 2006, 11:14
Hallo,
Afgelopen vrijdag ben ik (voor het eerst in mijn leven) bij een schoonheidssalon geweest. Ik heb daar een permanente eye-liner laten zetten en een gezichtsbehandeling gehad. Normaal zou ik zo`n gezichtsbehandeling nooit laten doen omdat ik mijn ogen zonder wimpers niet durf te laten zien zonder eye-liner, en ik vind het trouwens ook te duur. Eyeliner kostte 125 euro, gezichtsbehandeling 45 euro (belachelijk!)

Maar nu ging ik voor de permanente eye-liner.... Bij mij heeft het ONGELOOFLIJK veel pijn gedaan, ondanks keer op keer verdoven. De tranen liepen langs mijn gezicht en alsof dat niet erg genoeg was kreeg ik er een flinke huilbui bij! Ik geloof dat er emoties die ik heel diep had zitten als een vulkaan uit me barstten. Al heel lang wilde ik die eye-liner maar durfde niet te gaan, ik besefte dat ik vanaf nu niet meer kaal of eng uit zou zien (qua ogen)als ik s`morgens opsta enz enz....
Die arme vrouw wist niet wat er gebeurde! hahaha!

Maar na nog 2 dagen met dikke rode ogen rondlopen ziet het er nu heel mooi uit! Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden..... Nu sta ik op en ik heb een mooi zwart lijntje boven mijn ogen, en als ik ooit met een hoofdband op durf te gaan zwemmen dan hoef ik me niet druk te maken over mijn naakte ogen. Heerlijk!!!!
Over 2 weken moet ik terug voor een standaard nabehandeling, dus even doorbijten, en dan is het af voor de komende jaren.

Het laten maken viel me tegen, maar nu ben ik er heeeeel blij mee. Eigenlijk wil ik mijn wenkbrauwen ook laten doen (die trek ik niet uit, maar gewoon voor de sier). Zo, dat was mijn ervaring.

tinneke
10 april 2006, 11:49
He Limburgse,

super zeg! maar amai: deed het echt zoveel pijn? Brrr, ik krijg er al die kriebels van als ik er aan denk.
Wel goed, dat je je er veel beter mee voelt. Dat is al een pak minder stress elke ochtend hé!

Veel plezier ermee!
groetjes
10

fashiongirl
10 april 2006, 16:09
Hai Limburgse,

Ik las net bij de topic over 5-weekse programma, van je voornemen. En je hebt het nu dus achter de rug! Nou ik vind het eigenlijk heel mooi dat je jezelf zo'n fijn kado hebt gegeven :) ! En heel veel sterkte (letterlijk lijkt me op z'n plaats :P ) als je over 2 weken terug moet.
Liefs Loïs
ps ook een teken van "van jezelf houden en jezelf iets terug geven" :)

jolien
13 april 2006, 11:03
Hoi Limburgse

Goed dat je het gedaan hebt! Ik heb ook pmu laten doen, op bovenste en onderste ooglid. En bij mij deed het ook zoveel pijn!! Maar het wordt alleen maar mooier, en het is zo handig hé :D

Groetjes