PDA

View Full Version : yeah!!!!


DCarmen
11 april 2006, 16:24
ff iets positiefs..
ik krijg me haar weer terug..het begon met donshaartjes!!
die donshaartjes blijven wel even (MAAR GEDULD!!) daarna werden me haartjes weer bruin (ik ben brunette,bijna zwart) en ze groeie weer..nu ben ik net een kuiken aan de voor kant met donshaartjes:D
(want ik was kaal aan de voorkant én aan de achterkant..)
voorwat de achterkant betreft krijg ik een haarstuk..dat word ingeweaved..(meer vragen,reageer dan op mijn topic voor meer info)
ik hoop dat jullie hierbij ook wat positiever energie krijgen!want van sommige verhalen hier over AA werd ik diep triest van binnen:crybaby:
het komt goed insha'Allah!!:)

groetjes DCARMEN!!

DCarmen
11 april 2006, 16:28
owh ff wat huismiddeltjes om er zelf wat aan te doen het werkt echt!!! want sinds ik dat slik bevordert het de groei veel sneller..!!
foliumzuur en vitamine B-Complex;)

Miezemuis
11 april 2006, 16:34
ff iets positiefs..
ik krijg me haar weer terug..het begon met donshaartjes!!
die donshaartjes blijven wel even (MAAR GEDULD!!) daarna werden me haartjes weer bruin (ik ben brunette,bijna zwart) en ze groeie weer..nu ben ik net een kuiken aan de voor kant met donshaartjes:D
(want ik was kaal aan de voorkant én aan de achterkant..)
voorwat de achterkant betreft krijg ik een haarstuk..dat word ingeweaved..(meer vragen,reageer dan op mijn topic voor meer info)
ik hoop dat jullie hierbij ook wat positiever energie krijgen!want van sommige verhalen hier over AA werd ik diep triest van binnen:crybaby:
het komt goed insha'Allah!!:)

groetjes DCARMEN!!

Wat leuk voor je zeg! Eindelijk nog eens een positief verhaal, kikker je helemaal van op!
Bij mij is het net andersom, ik ben helaam kaal aan de zijkanten, slik nu ook al enige tijd zink en foliumzuur, denk dat ik er nog wat vitamine B bij zal nemen ;-)
Groetjes!

kattemie
11 april 2006, 17:06
DCarmen, dat is ontzettend fijn voor je! :D Af en toe eens wat succesverhalen is inderdaad ook wel prettig. ;) Geniet ervan!

Karen

Daantje2
12 april 2006, 22:48
Ik ben echt blij voor je dat de haartjes terug komen.
Ik had zelf ook een topic geopend voor posetieve verhalen, dit is dus echt wat ik wou horen.

Maar mijn vraag is hoe groot de kale plekjes eigenlijk waren en hoe lang je dit al hebt(AA)???

DCarmen
15 april 2006, 10:58
Ik ben echt blij voor je dat de haartjes terug komen.
Ik had zelf ook een topic geopend voor posetieve verhalen, dit is dus echt wat ik wou horen.

Maar mijn vraag is hoe groot de kale plekjes eigenlijk waren en hoe lang je dit al hebt(AA)???

Tis heel raar gegaan want mijn wimpers aan de linkerkant begonnen eerst kaal te worden..daarna spotte mijn vriend 2 plekken aan de voorkant van mijn hoofd wat kaal was;1 die was zo groot al een 2 euro stuk en de andere kant was zo groot als een Flippo (die dingen die vroeger in een chipszak zaten) .
en kreeg ik na een korte tijd een nog grotere kale plek op de achterkant van mijn hoofd,dit was zo groot als een peuter vuistje!
de plekken werden maar groter en groter.
en vervolgens had ik er in totaal 8! 3 voorzijde en 5 achterzijde,mijn haar brak trouwens ook aan allekanten af!
dit is bij mij gebeurt in de zomervakantie vorigjaar!(dus ik heb AA nog net geen jaar)
en mijn winpers waren al na 7 maanden terug gekomen!!!!!!!!:)
en derest van het verhaal staat boven aan dit topic!
Ik hoop dat jullie erook wat aan hebben,en ik hoop voor iedereen hier dat ze alleen positieve energie krijgen want dat stimuleerde mij echt!
en dat jullie allemaal jullie haartjes weer terug krijgen :o

God Bles you all!
groetjes
Dcarmen



de vitaminepreparaten zijn van het merk Prévite en zitten in oranjedoosjes!

maartje1981
1 mei 2006, 17:42
Hi,

Ben Kruitvat, homeopathische winkel en apotheek afgeweest voor Previte, maar ze kenden het niet. Waar is het verkrijgbaar? Las ergens op internet dat de AH ze had, kan dat? Las ook ergens op internet dat er schadelijke kankerverwekkende stoffen in zitten...

Groetjes

DCarmen
6 mei 2006, 00:26
Hi,

Ben Kruitvat, homeopathische winkel en apotheek afgeweest voor Previte, maar ze kenden het niet. Waar is het verkrijgbaar? Las ergens op internet dat de AH ze had, kan dat? Las ook ergens op internet dat er schadelijke kankerverwekkende stoffen in zitten...

Groetjes

ik had het ook ergens gelezen,maar dat was niet van previte,,maar iets anders..:o

maartje1981
9 mei 2006, 08:16
Nou, gelukkig maar! Wil ze nog steeds graag proberen, maar kan ze nergens kopen... Zie wel wat positieve dingen gebeuren op mijn hoofd (kleine donkere haartjes), maar het duurt allemaal zo lang. Zal het nog wel terugkomen, denk ik wel eens. Moet positief blijven denken, maar het geduld he.. Maar goed, heb wel van de Etos van die haargroei-vitaminen gekocht, maar die zijn zo groot dat ik ze met geen mogelijkheid door mijn keel krijg. Iemand nog succesvolle tips of adresjes voor Previte?

Groetjes Maartje.

DCarmen
10 mei 2006, 08:46
Nou, gelukkig maar! Wil ze nog steeds graag proberen, maar kan ze nergens kopen... Zie wel wat positieve dingen gebeuren op mijn hoofd (kleine donkere haartjes), maar het duurt allemaal zo lang. Zal het nog wel terugkomen, denk ik wel eens. Moet positief blijven denken, maar het geduld he.. Maar goed, heb wel van de Etos van die haargroei-vitaminen gekocht, maar die zijn zo groot dat ik ze met geen mogelijkheid door mijn keel krijg. Iemand nog succesvolle tips of adresjes voor Previte?

Groetjes Maartje.

bij de albert heijn volgens mij.
maar die haargroei vitaminen? dat zijn tog niet uit brandnetel substanties??
want me huisarts zeg dat dat ook kan bevorderen van andere plekken die haar hebben! ;)