PDA

View Full Version : reacties verzamelen!


Diana
17 oktober 2002, 22:43
Ik zit me net te bedenken.......

wat die verzekeringen betreft, kunnen we niet reacties verzamelen hoe een ieder er over denkt, hoe groot de emotionele schade is enz enz. om om te gaan met hirsutisme en die reacties vervolgens naar overheidsinstanties te sturen?

Zo heb ik bv een verhaal gehoord van iemand dat als je met je probleem hirsutisme naar een psycholoog gaat (doorverwezen door huisarts) en je je aan de hand van die psycholoog door laat sturen naar bv een laserkliniek dat het dan wel vergoed ZOU moeten worden.

LARIEKOEK dit systeem!

Weet je als al die LPF-ers nu eens hun wachtgeld inleveren...je wilt niet weten hoeveel vrouwen met hirsutisme van dat geld behandeld kunnen worden!

Diana

Wendy
17 oktober 2002, 23:26
Hoi Diaan,
Je wilt alweer te voortvarend van start. Ik hoorde van Matje dat zij ooit een gesprek heeft gehad met zo'n verzekeraar. Die vonden het zelf ook onrechtvaardig maar zijn met handen en voeten aan regels gebonden:frusty:
Ze zou me nog het een en ander opsturen en ik heb met nadruk gevraagd om dit soort ervaringen/meningen, vooral ook omdat dat punt steeds weer terugkomt.

Even geduld dus nog ;)
Groetjes, Wendy
P.S. Als het zo is dat iedereen hier wat aan heeft plaats ik het natuurlijk op het forum!

Diana
18 oktober 2002, 11:21
Hoi Wendy,

Geduld, geduld, geduld...wat is dat?????? ;)

Ik snap wel dat die verzekeringsmensen het ook onrechtvaardig vinden en regels van bovenaf opgelegd krijgen, maar daarom moet je ook niet bij de verzekeringsmaatschappijen zijn maar in Den Haag waar die regels opgesteld worden (als die lui daar tegenwoordig nog iets doen trouwens ;) )

Maar als we dus nasst reacties van lotgenoten ook nog eens reacties van verzekeringsmaatschappijen kunnen verzamelen zou het helemaal super zijn.

Ik ben dus zeer benieuwd wat Matje opstuurt!

Ik hoor het wel!

Groetjes, Diana

PS: Vanwaar die nieuwe foto, thats not you huh ;)

Daniella
19 oktober 2002, 21:48
Gisteren op het nieuws gezien dat miv volgend jaar antirooktherapieen vergoed gaan worden door het ziekenfonds, iemand van de Bond voor of van Verzekeraars gaf uitleg. Volgens mij zou je daar moeten zijn met die ervaringsverhalen. Hij vertelde nl dat het vergoeden van die therapie was besloten door die bond. Zal wel zoŽn overkoepelend orgaan zijn. :frusty: :frusty: