PDA

View Full Version : hoe verwijder je makkelijk neusharen?


fredhachee
16 april 2006, 13:11
Hallo allemaal

Weet iemand hoe je het makkelijkst neusharen verwijdert?
Is er soms ook een creme voor?
Is er iemand die mij kan helpen?

Bedabkt alvast

Fred

Morehair
16 april 2006, 13:24
Gewoon er uit trekken.


Of anders met een neus tondeuse.

ray
17 april 2006, 19:09
ik heb een heel klein scherp schaartje in mijn pedicureset zitten. daarmee knip ik het wel eens weg.

ik zou geen ontharingscreme in je neus smeren want er zitten slijmvliezen in die je liever niet wil beschadigen

Kretos
18 april 2006, 22:25
Ik knip ze soms kort met een schaartje.

Tekkel
19 april 2006, 21:13
gewoon uittrekken met een pincet. Doet de eerste keer misschien een klein beetje pijn, maar daarna niet meer.

Morehair
19 april 2006, 22:00
Wat een mietjes topic zeg!!!

ugh
19 april 2006, 22:49
Het beste en gemakkelijkste is gewoon met een daarvoor bedoelde neustrimmer.

Naar mijn mening een must voor mannen die neusharen hebben die regelmatig te lang en zichtbaar worden.

Te koop bij o.a. Kijkshop.

Ik heb zelf de Bestron DSA9008.
http://www.kijkshop.nl/data/producten/KS101778g.gif

nelis27
20 april 2006, 07:42
gewoon met een pincet , sissyboy

Tiuri
20 april 2006, 10:04
gewoon met een pincet, sissyboy
Doe es normaal? :confused: Dit lijkt me een heel normaal onderwerp waar nuttige tips worden gegeven, dus woorden als sissyboy en mietje slaan helemaal nergens op. Als jij onder mannelijkheid verstaat dat je met een pincet je haren uit je neus moet trekken terwijl het veel makkelijker kan moet je dat vooral zelf weten, maar val anderen daar niet mee lastig.

Morehair
20 april 2006, 16:32
Komop zeg. Dit weet toch iedereen.

Fredje zal wel lachen. Post 1 keer en dat was het.
Wie meld zich nou bij haarweb aan om te vragen hoe dat hij zn neushaar
kan knippen.

Straks vraagt hij ook nog hoe hij het beste zijn konthaar kort kan houden......

Tiuri
20 april 2006, 16:39
Straks vraagt hij ook nog hoe hij het beste zijn konthaar kort kan houden......
Nou, zo'n gekke vraag zou dat helemaal niet zijn. Goed ontharen is nog een hele kunst.

Morehair
20 april 2006, 16:53
Nou, legt het eens uit dan.:D

ugh
20 april 2006, 20:23
Er zijn genoeg mensen die niet op de hoogste zijn van het bestaan van neustrimmers. Het is dus een hele normale vraag die Fredhachee stelde.

Het gebruik van een pincet voelt minder prettig aan dan een neustrimmer, en kan verder tot ontstekingen leiden.

Sommige mensen zien het nut niet in van neusharen trimmen/scheren. Dat zou ik ook niet inzien als je me het 5 jaar geleden ofzo zou vragen. Maar als je wat ouder wordt, en neusharen harder gaan groeien, zal je merken dat lange zichtbare neusharen irritant gaan kribbelen. Verder staat het ook voor geen meter als er een paar lange haren uit groeien.

Neustrimmer
9 april 2011, 08:07
Je neushaar eruit trekken met een pincet is zelfs gevaarlijk ivm besmettingsgevaar. Je kunt het beste de haartjes knippen met een klein schaartje met een bot een botte punt of een neustrimmer gebruiken.


gewoon met een pincet , sissyboy

Dus mietje of niet. Gebruik geen pincet!

Uit interesse heb ik een stukje geschreven over het verwijderen van neushaar. (http://neushaarverwijderen.nl/6-manieren-om-neushaar-te-verwijderen.html)

Ambo
9 april 2011, 13:14
Uit interesse heb ik een stukje geschreven over het verwijderen van neushaar. (http://neushaarverwijderen.nl/6-manieren-om-neushaar-te-verwijderen.html)

Zo heeft iedereen een roeping in zijn leven... ;)

Limbo
9 april 2011, 18:06
Zo heeft iedereen een roeping in zijn leven... ;)

:P

PS: ik gebruik zo'n goedkoop elektrisch ding van Philips!

Ambo
10 april 2011, 11:27
:P

PS: ik gebruik zo'n goedkoop elektrisch ding van Philips!

Mijn electrische ding is recentelijk overleden, vandaar dat ik nu weer aan het trekken gegegaan ben... :confused:

marco33
15 september 2011, 15:04
Ik gebruik ook een neushaartrimmer, werkt prima naar mijn idee. Je kunt het trouwens ook laten waxen :S zag ik, lijkt mij erg pijnlijk.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/82460-neushaar-verwijderen-knippen-trimmen-epileren-of-waxen.html

Rene38
5 oktober 2011, 18:40
Komop zeg. Dit weet toch iedereen.

Fredje zal wel lachen. Post 1 keer en dat was het.
Wie meld zich nou bij haarweb aan om te vragen hoe dat hij zn neushaar
kan knippen.

Straks vraagt hij ook nog hoe hij het beste zijn konthaar kort kan houden......


Hahahaha

Limbo
5 oktober 2011, 18:46
Maar Morehair had wel mooi gelijk!

afroindo
24 oktober 2011, 23:12
Een denkbeeldige sigaret opsteken