PDA

View Full Version : http://members.ams.chello.nl/kruisweg/Informatie/haargroei.htm


Mika
20 oktober 2002, 15:25
http://members.ams.chello.nl/kruisweg/Informatie/haargroei.htm

bald in 5 years
20 oktober 2002, 16:19
-----Finasteride komt in tabletten van 5 mg per stuk. Het is vooral bekend onder de naam Proscar. 0.5 tot 1 mg per dag is meer dan voldoende, ***waarbij bovendien moet worden opgemerkt dat het goed mogelijk is om het maar 2x per week in te nemen omdat het zolang duurt voordat het afgebroken wordt in het lichaam,*** bv: 2 x per week een kwart tot een half tabletje. Het heeft geen zin om meer in te nemen dan dit omdat het dan nauwelijks effectiever zal worden. Geld wegsmijten dus.---------


Ik dacht dat het alleen zou helpen als je dagenlijks zou slikken..(omdat het juist zo snel afgebroken werd door je lichaam--precies andersom dus---)
Als dit waar is zou dat een stuk handiger zijn....hoeft er dan niet elke dag meer aan te denken....
Weet iemand hier meer over....????????



---------Wat opmerkelijk is, is dat bij velen de testosteron-bloedspiegel omhoog gaat. Dat is simpel te verklaren doordat het lichaam 'merkt' dat er te weinig DHT geproduceerd wordt en simpelweg de produktie van testosteron opschroeft in een poging het gehalte aan DHT te herstellen. Bij veel mannen geeft dat overigens pijn in de ballen. Soms zelfs zo hevig dat de gebruiker stopt met het innemen van het haargroeimiddel. ***Het libido van sommige mannen zal dus omhoog gaan bij gebruik van Finasteride!*** Ook gemakkelijk bij sportmensen, want die merken dat hun prestaties duidelijk toenemen bij een hoger gehalte aan testosteron--------

Vaak heb ik gelezen dat mannen juist last hebben van het omlaag gaan van hun libido.....????


Wel een leuk stukje..........(hoop alleen dat er snel iets komt wat mijn prestaties in bed niet vermindert :-)........

:confused: :confused: :confused:

Please reply...............

Doeiii.......

hans
21 oktober 2002, 09:00
Ik schrik er wel een beetje van dat je prostaatkanker kan krijgen zoals in dit stukje vermeld stat. Verder: ik las hier en heb wel vaker gelezen dat de kwaliteit van je zaad achteruit gaat. Is het dan wel verstandig als je als 22-jarige aan de finas gaat, terwijl je nog een leven voor je hebt en ooit misschien wel eens kinderen wil krijgen?

hans
25 oktober 2002, 10:41
Wel vreemd: je prostaat zou vergroten, wat dan tot prostaatkanker zou kunnen lijden. Maar finas zorgt er toch voor dat de prostaat verkleind???? Of bedoelt hij hier mee dat dat kan gebeuren als je stopt met de finas? Zo ja, weet iemand of je wel gewoon met finas kunt stoppen als je er aan begonnen bent?