PDA

View Full Version : bericht in mijn thuis e mailbox krijgen als ik een reactie heb gehad van iemand?


syllie1
29 april 2006, 22:04
Hallo,
ik ben een kneus in pc en zoek me altijd lamlendig naar alles, maar bij een ander forum ooit kreeg in mijn eigen e mailbox thuis een berichtje dat er was gereageerd op mijn bericht .
Is dat hier op het forum ook mogelijk en hoe kan ik dat doen?
b.v.d. syllie1

vrosjnivosj
30 april 2006, 01:05
Jep dit is mogelijk.
Ga naar User CP (linksvanboven naast FAQ)
Dan klik op Edit Options (links beetje meer naar onder)
Ga dan wat naar onder vink het kruisje aan waar dit staat:
The forum can send a message to your email address to inform you when someone sends you a private message.Receive Email Notification of New Private Messages
groet

syllie1
30 april 2006, 12:45
Bedankt voor de info ga het gelijk proberen als het niet lukt hoor nog

gr syllie1

syllie1
30 april 2006, 19:54
Hallo, nou ik heb het geprobeerd , klopt inderdaad dat ik nu een berichtje krijg, maar die krijg ik alleen bij priveberichten en niet bij reacties vanuit het forum ???


klopt dat??


en kan ik dit ook inschakelen als er gereageerd wordt op een berichtje in het forum???


gr sylly1

Tiuri
1 mei 2006, 00:33
Hoi Syllie!

Ja hoor, dat kan ook. Daarvoor moet je je 'subscriben' voor een thread. Klik daarvoor bovenaan de thread die je wilt volgen op Thread tools, dan op Subscribe to this Thread. Je kunt dan aanklikken dat je een mailtje wilt ontvangen elke keer als er in de thread gepost wordt. Via je User CP (Control Panel) kun je de threads waarbij je geregistreerd bent later altijd weer terugvinden en evt. ook weer uitschrijven als je dat wilt.

Lukt 't zo?

syllie1
2 mei 2006, 19:22
Yep, dank je ;)

gr syl