PDA

View Full Version : vraagje


leen2
21 oktober 2002, 17:06
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, misschien dom, maar ik kom er niet uit.
Heb een antwoord gestuurd op een bericht en dan komt onder mijn naam location, en dan post 10 , dit cijfer kan meer of minder zijn, maar ik weet niet goed wat dit betekent. Bij sommigen staat posts 72 of zo. Wat word hier nu mee bedoeld?
Kan zijn dat ik ergens iets over 't hoofd heb gezien, want ben nogal snel met lezen, en mis soms wel iets.
Alvast bedankt voor jullie antwoord;
Leen 2

Oilily
22 oktober 2002, 10:36
Beste Leen

volgens mij is location de plaats die je zelf hebt ingevuld vanwaar je afkomstig bent en posts is het aantal berichtjes dat je hebt verstuurd (denk ik)

Webmaster? Klopt dit?

leen2
22 oktober 2002, 13:47
Hoi oililly,

Location dat wist ik wel, maar die posts? is brievenbus of mail, maar jij hebt me alleen geantwoord en bij mij staat nu posts 12! terwijl bij jou posts 72 staat! Moet toch dringend mijn engels gaan bijschaven geloof ik.:D

Groetjess leen2

monique3
22 oktober 2002, 14:07
Hoi leen 2,
Wat Oilily zegt klopt.
Je location is waar je vandaan komt, dat heb je zelf een keer ingevuld in je profiel.
En posts is het aantal berichtjes dat je tot nu toe geplaatst hebt, dus als er 12 staat, dan zal er na je volgende bericht dat je plaatst :posts 13 staan.
Snap je het een beetje nu, als het nog niet duidelijk is vraag maar gerust.
Succes ermee, Monique3.

Webmaster
24 oktober 2002, 16:35
Originally posted by leen2
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, misschien dom, maar ik kom er niet uit.
Heb een antwoord gestuurd op een bericht en dan komt onder mijn naam location, en dan post 10 , dit cijfer kan meer of minder zijn, maar ik weet niet goed wat dit betekent. Bij sommigen staat posts 72 of zo. Wat word hier nu mee bedoeld?
Kan zijn dat ik ergens iets over 't hoofd heb gezien, want ben nogal snel met lezen, en mis soms wel iets.
Alvast bedankt voor jullie antwoord;
Leen 2

Nogmaals... voor vragen omtrent het HaarWeb Forum bestaat een aparte rubriek:

Hoe gebruik ik het Forum?
Heb je problemen/vragen m.b.t. gebruik van het Forum? Wil je een test-berichtje plaatsen? Zet het hier neer.

Als je vragen hebt omtrent het gebruik van het Forum dien je daar te bericht te plaatsen. Alleen via die rubriek zal ik antwoord geven op de vragen die je hebt. De redenen hiervoor zijn:

1. Alle gebruikersvragen komen zo op 1 centraal punt overzichtelijk bij elkaar, zodat IEDEREEN ze ook kan lezen ipv alleen de mensen die 'toevallig' aan deze TTM-thread meedoen.

2. In mijn functie als Webmaster kan ik niet alle discussie's volgen (tijdgebrek), dus vragen gericht aan mij in een discussie zullen aan mij voorbij gaan. Vandaar de aparte rubriek die ingesteld is: daar zul je altijd antwoord van mij krijgen op je vraag. Ander soort vragen kun je altijd mailen naar: webmaster(at)haarweb.nl

Als je nog antwoord wilt hebben op je vraag, dan verzoek ik je je vraag nogmaals in de daarvoor bestemde rubriek te plaatsen.

Hartelijke groet,