PDA

View Full Version : Fina bij voorste haarlijn


Vince1977
22 oktober 2002, 12:16
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Vincent, 25 jaar oud. Ik volg dit forum nu een aantal weken en heb gezien dat er aardig wat mensen aangesloten zijn die veel verstand van zaken hebben als het gaat om haaruitval e.d. Reden voor mij om m’n vraag hier te stellen.

Ik heb al enige tijd last van haaruitval zowel voor als achter op m’n hoofd. Het probleem is dat ik de laatste weken vooral bij m’n voorste haargrens een sterke toename van haaruitval zie. Ik heb fina besteld, maar begin nu toch aardig in paniek te raken. Bij het haar voor op je hoofd schijnt dit namelijk niet zo best te werken. Mijn vraag is: Wat zijn jullie concrete ervaringen hiermee? Moet ik dit gebied als verloren beschouwen of is er nog hoop?

Op de site van Propecia zijn de foto’s van de testresultaten niet zo negatief, maar die lui zijn natuurlijk niet echt objectief.

Heel graag jullie reacties.

Groeten Vince

rudiratlos
23 oktober 2002, 10:36
there is always hope!!...

klinkt lullig ..het enige wat je kan doen is afwachten..(en dat is dan minimaal 4 tot 6 maanden..mogelijk een jaar)

je kan ook fina combineren met ketoconazol shampoo (dan worden betere resultaten gezien ) of minoxidiel (nog iets beter..maar bewerkelijker en grotere kans op bijwerkingen)

Vince1977
25 oktober 2002, 20:10
Bedankt voor je reactie rudiratlos

Ik kan niets anders doen dan afwachten. Verder valt er inderdaad ook niet zo veel zinnigs over te zeggen. 't Was ook niet de meest briljante vraag, maar ik zag het dan ook even helemaal niet meer zitten met hele haargebeuren.

De Ketoconazole shampoo stond al op m'n verlanglijstje, maar die minoxidil wil ik toch zo lang mogelijk uit de weg gaan. Denk dat ik de dicipline niet heb dat twee maal per dag, dag in dag uit vol te houden. Verder ben ik al die andere producten nog op 'n rijtje aan 't zetten: Folligen, Xandrox 5%, Xandrox 12%, Nano shampoo, Tricomin, Aminixil....... enz. Je leest zoveel verschillende berichten over al die middeltjes...

Maar goed, we zien 't wel.... ;)