PDA

View Full Version : Problemen om voorste lokken te stylen...


Angra
3 juni 2006, 13:59
De laatste tijd heb ik nogal als probleem dat ik mijn voorste lokken niet goed kan stylen. Heb halflang haar en mijn haar is voor wat dunner (breekbaarder) en met mijn voorste lokken probeer ik ook enigzins mijn lichte inhammen te camoufleren. Aangezien mijn voorste lokken nogal krullen, zijn deze lichte inhammen toch wel te zien. Ik heb al zoveel haarmiddelen aangeschaft om mijn lokken wat strakker te stylen en ook iets voller te doen lijken (met mousse). Het heeft echter niet echt mogen baten tot dusver. Wat heb ik zoal al gebruikt?; mousse (zonder alcohol) van Schwarzkopf, L'oreal en Keune, gel (blauw) van Keune, mousse (voor blondkleuring) van John Frieda en momenteel gebruik ik van dit merk ook een serum (hair-repair). Maar tot op heden heeft het niet mogen baten en ik begin het zo langzamerhand erg irritant te vinden. Heb er ook al veel geld aan uitgegeven in een relatief kort tijdsbestek. En raak er ook wel erg onrustig en onzeker van (voortdurend voor de spiegel staan etc). Ik ga in ieder geval mijn haar niet kort knippen, want dan zijn die inhammen helemaal duidelijk zichtbaar. En wil eigenlijk sowieso geen kort haar dragen om persoonlijke redenen.
Wat zouden nu daadwerkelijk goede oplossingen kunnen zijn?
Ik zou dus graag mijn voorste lokken strakker en het liefst ook wat voller willen krijgen. Weet iemand nog een goed haarmiddelmerk (bijvoorbeeld een gel-/ creme, styler of iets dergelijks), waarmee ik dit probleem zou kunnen gaan verhelpen? Adviezen en tips zijn zeer welkom!

ray
6 juni 2006, 00:51
shaper van andrelon.

heb echt ontzettend veel haarstylingsprodukten gebruikt en shaper is zo fijn :D

vroeger toen ik nog gen inhammen had en ook behoorlijk lang haar had ik een andere methode.
ik bracht mijn haar in model met gewonen gel. liet het half opdrogen en kamde het in een scheiding. daarna haarlak erover en in model kammen.
bleef echt de hele dag zitten.

wel slecht voor je haar maar ja ...