PDA

View Full Version : Uitnodiging TTM-bijeenkomst.


monique3
28 oktober 2002, 21:49
TTM- BIJEENKOMST

Beste TTM-Haarweb-leden en niet-leden,

In de Mededeling http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?threadid=920 vind je informatie over de aanstaande TTM bijeenkomst in Den Bosch.

Groetjes,

Monique3 en Webmaster,

Oilily
29 oktober 2002, 09:37
Vertrekken de Belgjes opnieuw samen met één of twee auto's (want ik zie me niet zo ver rijden helemaal alleen)??
Bolleke, Vlindertje, Ilseke ....??

monique3
29 oktober 2002, 12:55
Hoi , het zou wel fijn zijn als jullie weer met 1 of 2 auto's kunnen komen. Is handiger en gezelliger, lijkt mij!
Bolleke, kom jij ook weer, en zoja, kun je dan wat lotgenoten weer meenemen in je auto?
Ik hoop dat jullie onderling iets kunnen afspreken.
succes in ieder geval, Monique3.

Vlindertje
2 november 2002, 12:46
Als ik met iemand zou kunnen meerijden zou dat prima zijn, ik heb nl. zelf geen auto maar zou wel dolgraag willen gaan!
Groetjes, Vlindertje

bolleke
2 november 2002, 22:33
Hallo Belgjes,
Ik rij in elk geval. Dus bij mij kunnen nog vier mensen mee. Geef even een seintje en dan spreken we af. Alleen kan ik niet beloven dat ik op tijd kan vertrekken omdat de winkel open is tot 13u. Maar daar passen we nog wel een mouw aan. Trouwens, het verleden heeft ons geleerd dat 'onderweg' ook al aan 'therapie' wordt gedaan, is het niet Oilily, Ilse en Isabelle???
Groetjes, bolleke

monique3
2 november 2002, 23:08
Fijn om te horen dat je ook van de partij zult zijn.
En erg aardig weer van je dat je plaats in je auto hebt.
Dus Belgjes....bespreek alvast een plaatsje en we zien elkaar dan op zondag 17 november!!
groetjes Monique3.

Diable
4 november 2002, 09:16
gaat er toevallig ook iemand uit de randstad? (Rotterdam - Den Haag - Amsterdam) dan zou ik dolgraag mee rijden. (ik kom uit Leiden dus ik kan dan wel daar naartoe komen waar je me op kunt pikken)

Oilily
4 november 2002, 09:29
Jaaaa, bolleke!!

Haalt uw vlaggeske mor al boven om aan de antenne te hangen want ik zou graag willen meerijden :D

Hoe wie wanneer spreken we af?

groetjes

Edith1
5 november 2002, 15:41
Hoi Diable,

Je kan eventueel met mij meerijden ik komt uit Leidschendam dus we zijn bijna buren. ALLEEN....ik weet nog niet zeker of ik kan....ga wel heel erg mijn best doen. Zal ik je via een persoonlijk mail laten weten als het lukt en hoe we het kunnen afspreken??

Groeten,
Edith

Diable
6 november 2002, 09:09
ja graag! Ik heb m'n e-mail adres hier niet vermeld staan, dat vind ik wat prettiger. Maar als je me een prive-bericht via het forum stuurt dan krijg ik dat in m'n mail en dan reageer ik natuurlijk meteen!

monique3
9 november 2002, 13:22
Hallo mensen,
Ik lees hierboven dat er meer mensen zijn die willen komen, maar mag ik jullie erop wijzen dat je me even een aanmeldmail moet sturen. Zodat ik het zeker weet.
Dus Oilily, Edith, en Diable......

En ik wil er even bijzeggen, dat we tot nu toe op 7 mensen zitten, die zich wel officieel hebben aangemeld, en dat is weinig nog.
Ik moet uiterlijk a.s maandag weten hoeveel mensen er gaan komen, wat de zaal betreft, en de regelingen die daarvoor gemaakt moeten worden.
Want ik moet een week tevoren laten weten, hoeveel mensen, koffie enz. nodig zijn.

Als het er nu niet veel meer worden, dan moet ik de zaal opzeggen, want anders komen we er niet met het betalen van alle kosten, en dan mogen jullie weer bij mij thuis komen.
Is dat een probleem voor jullie? Jullie krijgen dan uiteraard je geld terug.
Tot zover, alle goeds, Monique3.

Vlindertje
9 november 2002, 14:11
Aan Bolletje;

Ik kom ook uit het Antwerpse, is er nog een plaatsje vrij voor mij in de auto?

Alvast bedankt!
Groetjes Vlindertje

bolleke
9 november 2002, 17:55
Dag Belgjes,
Afspraak zondag om 12.45u achterzijde Berchem station. (Sorry, vroeger kan echt niet!)
Blauwe Peugeot Partner nummerplaat PRJ 166.
Geef aub een prive-mailtje wie meerijdt.
Groetjes, bolleke

Edith1
10 november 2002, 15:24
Hoi Monique,

Ik kom zondag naar de TTM bijeenkomst. Ik denk alleen dat ik beter het geld persoonlijk kan overhandigen want bij een overmaking ben ik denk ik te laat. Is dit goed?

Groeten,
Edith

Diable
10 november 2002, 21:08
Hoi Monique!

Ik weet nog steeds niet zeker of ik kan komen. Ik laat het je weten zodra ik het weet en dan maak ik het geld over via internet, je hebt het dan een dag later. Ik maak dan wel een afdruk van het stortingsbewijs en dat neem ik mee.
ALS ik dus kom.
Ik ga de volgende dag onder het mes (neusamandelen) en moet voor die tijd nog veel regelen, ik weet nog even niet of ik dat ga redden.

monique3
11 november 2002, 21:39
Het is bijna zover, a.s zondag dan komen we weer bij elkaar.
Als iedereen komt, die nu zegt te komen dan zijn we met 12 personen bij elkaar.
Dat is helaas niet genoeg om met die 7 euro die we per persoon uit leggen, om alle kosten te betalen.
Dus ik ga morgen de zaal afzeggen, en dan mogen jullie bij me (moeders huis) thuis komen.
De meesten van jullie zijn al eens bij mij geweest, dus het vinden zal wel geen probleem zijn.
Voor de anderen die niet eerder zijn geweest, als je mijn adres nodig hebt, mail me dan even.

Bedankt zover, ik kijk uit naar zondag, Monique3.

monique3
12 november 2002, 13:45
Hallo, zoals ik gisteren al zei, heb ik de zaal afgezegd, omdat we met te weinig waren om alle kosten te kunnen dekken.
Dit is een kleinigheid, het heeft voor de bijeenkomst geen gevolgen.
Behalve dan dat jullie nu weer bij mij thuis mogen komen.
En als het goed is heeft het meerendeel van jullie het adres.
Voor wie het niet heeft, stuur me effe een mail, dan krijg je het alsnog.
tricho3@msn.com

Tot zondag, Monique3.

monique3
12 november 2002, 13:48
We zijn vergeten om te bespreken waar we, als het doorgaat na afloop van de bijeenkomst uit eten zullen gaan?
Enige suggesties?
En zoja, wie gaan er dan mee, ik weet van een paar dat die wel mee willen, maar dat nog niet zeker weten.
En er zijn er onder ons die met iemand anders meerijden, en daar dus van afhankelijk zijn.

Tot zover, Monique.

ernestina
13 november 2002, 08:15
Ik ben totaal niet bekend bij jou in de buurt, dus ik weet niet wat goed is. Ik lust (bijna) alles, dus het maakt mij niet uit of het een eetcafe, griek, italiaan, indisch restaurant of wat dan ook wordt. Als het eten maar goed is.

Ernestina

Oilily
13 november 2002, 09:57
Ik wil iets in da travestietencafé van de vorige keer gaan eten ;p

Diable
13 november 2002, 14:34
Hoi Edith!
Lees even je private messages, het gaat over zondag.
groetjes,
Diable

dian
13 november 2002, 22:32
Mmmmmm, grieks, mjammie!!!!!

Haha, maakt me niet zo heel erg veel uit, maar als het NIEMAND veel uitmaakt ga ik voor de Griek.

doegie!

Dian

bolleke
14 november 2002, 05:51
Hoi even melden... De 'blauwe partner' blijft ook graag nog even napraten en een hapje eten. De Griek geniet ook mijn voorkeur. Dus sorry voor wie meekomt uit België... 'en we gaan nog niet naar huis'...

monique3
14 november 2002, 13:32
Nou het is me nu wel een beetje duidelijk, de voorkeur gaat uit naar de Griek.
Ik vind het prima, nu moet ik dan alleen even weten met hoeveel we gaan, dan zal ik reserveren!!

Oilily, ga je ook mee naar de Griek?
Ik denk dat je je vergist hebt, we hebben het de vorige keer niet over een Travestieten-cafe gehad, maar over een gay-cafe, daar komen dus homo's en lesbo's.
Dat is net weer even anders, en daar zou ik me niet op mijn gemak voelen , omdat ik niet zo ben!!

Dus, zeg het me maar, voor hoeveel moet ik reserveren bij de Griek?
Monique3.

Edith1
14 november 2002, 13:46
Kan iemand mij informeren hoe ik mijn private messages kan lezen??? Ik nam aan dat die 'gewoon' in mijn email box terecht zouden komen.

Diable, ga je zondag nog?

Groeten,
Edith

Oilily
14 november 2002, 15:50
Beste Monique

Dat voorstel van dat travestietencafé was maar een grapje :).

De Griek is goed voor mij, count me in!

groetjes

Diable
14 november 2002, 22:25
Edith: linksonder, bij "forumjump" kan je de optie "private messages" kiezen. Als je ze voortaan in je mail wilt ontvangen dan moet je dat bij je user cp instellen (denk ik). Ik heb je mijn telefoonnummer en e-mail adres gestuurd dus als je die message leest kan je me gewoon bellen. (gaarne deze informatie discreet behandelen, maar dat begrijp je vast wel)

Weet je al of je mee wilt eten?
Mij lijkt het wel gezellig, maar het hangt dus van Edith af. Als zij zegt dat ze mee eet dan ben ik er ook bij, anders niet (en dan geeft dat niets hoor Edith!)

Diable
15 november 2002, 10:46
Nou, Edith en ik komen!
In principe eten we niet mee, dus reserveer maar niet voor ons!

Ik ben zo benieuwd joh! *spannend!*

Edith, de trein komt alleen om 11.45 of om 12.15 aan op mariahoeve. Ik ben er dan om 12.15 uur, ok? (zeg het even als je dit gelezen hebt dan weet ik dat het in orde is)

Edith1
15 november 2002, 11:10
Hoi Diable,

Bericht is doorgekomen. Ik sta op 12.15 Mariahoeve te wachten.

Tot zondag!!

Groeten,
Edith

monique3
15 november 2002, 22:52
Ik heb gereserveerd bij de griek, dus die afspraak staat.
We zijn a.s zondag met zijn 12, en onder die 12 zijn er twee mensen bij die geen lid zijn van HW.
Maar dat is toegestaan.
Ik weet verder niets meer te zeggen, dus we zullen maar zeggen, tot zondag rond 13.00uur.

Ik ga jullie zien, Monique3.

Kaantje
16 november 2002, 00:54
Hoi mensen!

Ik vind het heel jammer dat ik niet bij de meeting kan zijn, vanwege dat ik zondag een week over tijd ben en straks gebeurd er iets en dan ben ik veel te ver van huis, maar bij deze wil ik jullie toch een geweldige en gezellige dag toe wensen.

Veel liefs karin

monique3
16 november 2002, 13:55
Lief dat je ons een fijne dag toewensd.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar in dit geval heb je een goede reden om niet te komen.
Concentreer jij je nu maar op jezelf en je kindje in je buik.
Neem maar zoveel mogelijk rust.

Hoe gaat het nu met je?
Sterkte meid, de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Liefs van Monique3.