PDA

View Full Version : Top Santé zoekt vrouwen met hirsutisme voor artikel!


topsante
15 juni 2006, 15:19
Hallo allemaal,

Voor het maandblad Top Santé ben ik bezig met een artikel over hirsutisme. Ik zoek enkele vrouwen die hieraan willen meewerken in de vorm van een telefonisch interview (geen foto). Het gaat vooral over hoe het is te leven met hirsutisme, hoe je naar jezelf kijkt en hoe anderen op je reageren.

Lijkt het je leuk om mee te werken? Neem dan contact op via m.middelbeek@sanoma-uitgevers.nl

Met vriendelijke groet,

Mariëtte Middelbeek
redactie Top Santé

Henk
12 augustus 2006, 11:40
Ik heb vandaag het artikel in de Top Santé gelezen.
Indrukwekkend, en goed geschreven.
Ook al lijkt Hirsutisme dan het tegenovergestelde van Haaruitval, ze hebben toch iets gemeen. De schaamtegevoelens, en het ontwijken van bepaalde situaties.

kas
12 augustus 2006, 19:31
Ik heb vandaag het artikel in de Top Santé gelezen.
Indrukwekkend, en goed geschreven.
Ook al lijkt Hirsutisme dan het tegenovergestelde van Haaruitval, ze hebben toch iets gemeen. De schaamtegevoelens, en het ontwijken van bepaalde situaties.

Ik ben geabonneerd op dit blad en heb het artikel ook gelezen. Idd had ook ik herkenning bij de gevoelens van vrouwen met dit probleem.
Kitty

Camee
23 augustus 2006, 21:13
Werkelijk schrijnend om te lezen zoals Lieneke in een isolement is geraakt. Ik zou wel een tip (niet verwarren met een wondermiddel) voor haar hebben wat het laseren betreft. Maar dat moet ze mij even een mailtje sturen om geen slapende honden wakker te maken.

Sanne
9 november 2006, 16:38
Dit artikel klinkt heel erg interessant. jammer genoeg heb ik het gemist. Is het misschien nog ergens te lezen of zou iemand het in kunnen scannen?

Webmaster
9 november 2006, 16:59
Dit artikel klinkt heel erg interessant. jammer genoeg heb ik het gemist. Is het misschien nog ergens te lezen of zou iemand het in kunnen scannen?

Beste Sanne,

We zullen ervoor zorgen dat het artikel op HaarWeb gepubliceerd wordt. Bedankt voor je suggestie!