PDA

View Full Version : kapsel


zazje
31 oktober 2002, 17:39
ik zit weer ver in de toekomst na te denken maar weet er iemand vanaf welke lengte van je haren je extensions kunt laten zetten?
Ik heb snachts weer zo van die dromen dat ik mezelf weer zie met mijn lange bruine haren , zonder kaal plekken!!Ik wil dit ook 'natuurlijk' als doel zetten.
Maar ik weet dat ik het nog moeilijk ga krijgen want mijn 10 dagen zetten alleen mijn zwaarmoedigheid op proef en niet de effectieve drang en dwang!
Ik ben volop in dromeland!Nudat ik al 10 dagen plukvrij ben weet ik waarom ik wil stoppen met trekken want ik heb tegenwoordig met héél moeilijke dingen te kampen... School, ik ga alleen wonen, hoe moet ik de dingen allemaal gaan regelen met hobby's enz... en toch kan ik mijn haar vrijwaren...
Toch mis ik het soms ... Dat zal waarschijnlijk wel niet vreemd zijn bij mij want het was echt wel een dagelijks ritueel bij mij. Behalve dan 1 maand geleden ... Ik heb mezelf opgelegd dat ik niet elke dag mocht trekken... Die maatregel is me toch beginnen na te doen denken over het al dan niet proberen om te stoppen!!
Hier zit ik dan...

:confused:

yollie
31 oktober 2002, 18:07
Hoi Zazje,

Ik heb er niet veel verstand van, maar heb wel begrepen dat met extensions de neiging tot trekken vaak erger wordt, het schijnt een beetje te irriteren?!
Wie weet zijn er andere meningen?
Groetjes, Yollie

Diable
4 november 2002, 09:24
Geen idee, maar ik heb steeds roos en dat is ook tergend, dan wil je steeds pulken. Dus alles wat kan irriteren zou ik je afraden. sorry...

Als je haar nou wat langer is, kan je er misschien een leuk model in laten knippen bij een goede kapper. Dat zou mij een fijn gevoel geven, weer eens naar een echte kapper gaan! En haren knippen, dat kan al als ze nog heel kort zijn.

Ik ben trouwens wel eens bij een kapper geweest toen ik nog kale plekken had en ik hoefte niets uit te leggen, want ik zei meteen dat ik kale plekken head en toen vroeg ze niets meer. Als ze wat had gevraagd zou ik denk ik zeggen dat dat persoonlijk is ofzo.

Binnenkort wil ik weer naar de kapper, voor het eerst zonder kale plekken. Ze zal wel verbaasd zijn al die sprieten haar van verschillende lengtes te zien.