PDA

View Full Version : Ook maar even voorstellen...


annee1
19 juni 2006, 15:06
Hoihoi,

Na lange tijd meelezen heb ik me een paar maanden terug ook maar 's aangemeld op deze site.
Ik heb zelf ontzettend veel haar en echt OVERAL! :confused: Ik kan er, zeker met dit lekkere weer, ontzettend depri van worden :( Als 'k dan voor de spiegel sta en die ''klimop'' op mn buik zie.. :crybaby: of mn behaarde billen :(
Voor mn ''snor'' gebruik ik gewoon ontharingscreme, dit werkt redelijk.. Maar.. hoe doe ik mn ''bakkebaarden''?

Mn gezicht vind ik nog 't ergste. Maar omdat de zomer er weer aan komt en ik zoooo graag ook gewoon bruin zou willen worden op het strand, erger ik me ook verschrikkelijk aan mn buik, rug en borsthaar :o :crybaby: Vorig jaar zomer ben ik één keer op het strand geweest, heb gewoon een hemdje aangedaan en mn armen en benen helemaal geschoren.. Mja, met zoveel kleding aan op't strand liggen is ook niet prettig. Hoe doen jullie dat zomers? Gewoon niet naar het strand? Of doen jullie gewoon of 't de normaalste zaak van de wereld is als je een mannelijk beharingspatroon hebt ('t is bij mij nog erger als bij mn 18-jarige broertje :confused: ) Aankomende vakantie ga ik naar Italie..:crybaby: Ik zit erover te denken maar gewoon een bikini te kopen en over 't strand te huppelen alsof er niets aan de hand is, maar ben bang dat'k ut niet kan en dan vanbinnen doodga van ellende...
Ik heb gelukkig wél lang haar op mn hoofd, daar kan ik zo ongeveer mn hele rug mee bedekken ;)

Hoe zit het trouwens met eventuele zwangerschap. Is het zo dat erg behaarde vrouwen minder kans hebben om zwanger te worden?

Groetjessss, Anneé

eendje007
19 juni 2006, 20:50
ik ken het strand probleem. omdat ik zwart haar heb zie je mijn haren heel erg. ik draag naar het strand altijd een badpak dat de haren redelijk bedekt en ik scheer mijn benen. Ik ben kort geleden begonnen met een lasertherapie om mijn gezichtshaar te verwijderen dus dat is over een poos geen probleem meer. :D tot die tijd ontkleur ik mijn bakkenbaarden en snor en scheer ik mijn kin en hals.

Je vraag over zwanger worden als je overbeharing hebt......ik heb pcos )problemen met mijn eirestokken' waardoor ik hirsitisme heb ontwikkelt, dus ik heb wel vruchtbaarheidsproblemen maar dat heeft niet zoveel met mijn overbeharing te maken.

an

annee1
22 juni 2006, 15:23
Ik heb ook zwart (of donkerbruin) haar ja, anders zou 't al een stuk minder erg zijn ;)

boobie
31 december 2007, 14:41
Hoi Annee,

ik herken je gevoel van niet lekker naar het strand gaan of de schroom om te zwemmen. Mijn ervaring is dat een naaktstrand ideaal is. Ga dan niet naar een naaktstrand waar iedereen mooi zit te wezen. De echte bewuste naturisten zijn niet zo gericht op 'mooi' bloot. Mijn beste ervaringen heb ik op naaktstranden op de Waddeneilanden. Er is altijd wel een rustiger plekje te vinden. Zolang het bij een paar starende ogen blijft kan ik er wel mee omgaan.
In de sauna zet ik gewoon mijn bril af :) en probeer ik me zoveel mogelijk op mezelf te richten en niet té gericht te zijn op mijn omgeving. Dan zie ik eventuele reacties gewoon minder.

Soms dun ik mijn haartjes wat uit. Alles eraf, dan voel ik me gewoon ontdaan van mijn 'vachtje' en dat voelt ook raar. Vanaf oktober t/m april scheer ik sowiezo helemaal niets meer. Mijn partner ligt liever met al mijn zachte haartjes in bed dan met een kokosmat. Harsen is met mijn hoeveelheid uitgesloten en al die vreselijk veel tijdopslokkende behandelingen zijn niet aan mij besteed (die tijd besteed ik liever leuker). Scheren levert stoppels op en dat leidt gauw tot huidiritaties.

Omdat ik erg van zwemmen hou en alleen maar in zee of in de sauna zwem (juist in een zwembad vallen al die haren meer op dan helemaal bloot) overweeg ik nu een zwemsuit met lange pijpen. Dan zou ik vaker kunnen zwemmen. Met de haren op mijn armen kan ik wel leven, maar nu zijn benen, schaamstreek, buik en borst bedenkt. Als je googled op 'fastskin' vind je wel wat. Misschien ook een idee voor anderen. Je hebt ze zelfs met lange mouwen.

Groetjes, Boobie

Marte
31 december 2007, 19:15
boobie; prachtig geschreven!!! bijna proza!!