PDA

View Full Version : mijn haar!!


lisannetje!!
23 juni 2006, 16:59
hey ik ben een meisje van 13 jaar en ik had een ronde borstel gekregen en toen draaide mijn vriendin hem in mijn haar en toen zat de borstel in mijn haar vast:crybaby: toen moest ik mijn haar afknippen en nu is er een klein stukje haar 1 cm lang en ik wiol graag dat haar sneller laten groeien wat moet ik dan doen???

Guoy
24 juni 2006, 03:13
:) Je moet je er niet zoveel druk om maken, dan groeit het sneller. Ook is het goed om nu lekker veel buiten te zijn, omdat haar sneller groeit met dit lekkere weer. Verder kan je je haar in een staart doen over dit korte plekje zodat het wat minder opvalt, als je dit graag zou willen. Of je kunt je haar eens over het algemeen kort en gewaagd knippen! Ik heb m'n haar ook wel eens voor mijn gevoel te kort geknipt en ik kreeg enkel positieve reacties. Maar aangezien je vraagt hoe je het sneller kan laten groeien zal je dit wel niet zo snel doen. ;) Ik zou zeggen maak je niet al te druk en voor je het weet is dat haar weer zo lang dat het je niet meer opvalt!

ray
24 juni 2006, 10:05
in het vervolg de borstel kapot knippen.

je kunt msm gaan slikken, zou je haar iets sneller van groeien maar wonderen hoef je niet te verwachten.
als het achteraan zit kun je toch gewoon ander haar eroverheen laten vallen.

(en geloof me, over een tijdje, als je weer eens bij elkaar zit en je hebt het over dat borstel-incident dan lach je er heel hard om. leuk verhaal voor later!)

kas
24 juni 2006, 11:03
hey ik ben een meisje van 13 jaar en ik had een ronde borstel gekregen en toen draaide mijn vriendin hem in mijn haar en toen zat de borstel in mijn haar vast:crybaby: toen moest ik mijn haar afknippen en nu is er een klein stukje haar 1 cm lang en ik wiol graag dat haar sneller laten groeien wat moet ik dan doen???

Haar groeit circa 1cm per maand en er geen 1 middel op deze aardbol die dit kan veranderen.
Een gezonde levenswijze, (voeding) zorgt ervoor dat haar alle benodigde vitamines/mineralen krijgt die het nodig heeft om te groeien.
Geduld is het enige medicijn dat in dit geval echt helpt.
Kitty

lisannetje!!
26 juni 2006, 18:21
:) Je moet je er niet zoveel druk om maken, dan groeit het sneller. Ook is het goed om nu lekker veel buiten te zijn, omdat haar sneller groeit met dit lekkere weer. Verder kan je je haar in een staart doen over dit korte plekje zodat het wat minder opvalt, als je dit graag zou willen. Of je kunt je haar eens over het algemeen kort en gewaagd knippen! Ik heb m'n haar ook wel eens voor mijn gevoel te kort geknipt en ik kreeg enkel positieve reacties. Maar aangezien je vraagt hoe je het sneller kan laten groeien zal je dit wel niet zo snel doen. ;) Ik zou zeggen maak je niet al te druk en voor je het weet is dat haar weer zo lang dat het je niet meer opvalt! Heel erg bedankt ik denk dt het wel helpt ik ben er erg blij mee dat iemand me helpt:)