PDA

View Full Version : dru-online of medicinedrugstore?


timo2
4 november 2002, 16:03
Er wordt veel gepost over dru-online als leverancier van fina. Hieruit maak ik op dat dru-online door bijna iedereen gebruikt wordt. Ik vroeg me af of iemand ook ervaring heeft met www.medicinedrugstore.com :ook uit India, zelfde spullen (fincar) goedkoper dan dru-online, en geen gekloot met ontbrekend veiligheidverifcaat dacht ik.

graag reacties!!

ton 2
18 augustus 2003, 21:41
ik heb ook steeds bij dru-online besteld maar ik wil er nu 60 in een keer bestellen en zie dat je bij medicinedrugstore.com dan $36 kwijt ben ipv $52 bij dru-online.com (verzendkosten meegeteld). scheelt toch 1,5 x 16 = 24 dollar per jaar! :).

wie heeft (goede of slechte) ervaringen met medicinedrugstore?

groet ton

ton 2
18 augustus 2003, 21:45
oops, foutje

correctie:

ik heb ook steeds bij dru-online besteld maar ik wil er nu 60 in een keer bestellen en zie dat je bij medicinedrugstore.com dan $40 kwijt ben ipv $52 bij dru-online.com (verzendkosten meegeteld). scheelt toch 1,5 x 12 = 18 dollar per jaar!

wie heeft (goede of slechte) ervaringen met medicinedrugstore?

groet ton

Frans K
19 augustus 2003, 15:06
hoi Ton , Timo en de anderen

medicinedrugstore kan je wel vertrouwen, binnenkort leveren ze ook dutasteride als generiek middel,

ik ga bij hun grotere hoeveelheden Finasteride en later Dutasteride kopen , voor mezelf, familie leden , sommige vrienden, jullie etc. Dat scheelt gekloot met credit cards en recepten. Ik ben nog met ze bezig maar, als alles goed loopt , moet het zeker lukken voor 35 euro per 60 , 5 mg, dat is 8 maanden finasteride. Net wat goedkoper, de marge zit 'm dan in de verzendkosten , die zijn lager. Kijk een op www.hairproduct.info

je kan me ook bellen

06 45700846,

ps. ik ben geen boersma of iemand die daar voor doorgaat


Frans

:)

ton 2
20 augustus 2003, 22:36
dank voor je reaktie, frans.

nog meer mensen met ervaringen met medicinedrugstore.com?

ton

ton 2
21 augustus 2003, 22:59
ik wilde bestellen bij dru-online maar ik krijg een melding (een paar dagen geleden ook al):

Credit Card Information (Card authorization failed: Credit card orders are temporarily disabled for site maintenance. Please check back in a few hours or order using e-gold.)

ligt dit aan mij of aan hun? volgens mij typte ik op dezelfde manier als altijd het nummer van de visa-card in: alle cijfers aan de voorkant van de kaart, alle 16 achter elkaar (zonder spaties).
en dan ook nog in het apart invulvakje de 3 cijfers die op de achterkant van de kaart achter de 16 cijfers staan.

doe ik toch iets fout?

ondanks dat ik nog weinig reakties heb gehad op mijn vraag over medicine drugstore (behalve van frans, nogmaals mijn dank daarvoor) toch maar daar heen gegaan maar daar vragen ze:

Enter Cardholder's Address exactly as shown on Credit Card !

Cardholder's Name as on card**:
Street Address**:

maar op mijn visacard staat mijn adres niet en het is wel een verplicht invulvak

wie weet raad? :confused:
ik ben bijna door mijn voorraadje heen :(


groet ton

ton 2
22 augustus 2003, 00:43
ik heb het nu geprobeerd bij medicine drugstore, gewoon mijn adres ingevuld, maar krijg ik na het kiezen van de betalingswijze nog voordat ik mijn credit-card nummer kan invullen dit bericht:

Visa/Mastercard Acceptance
Due to compliance issues regarding Location of Merchant and Type of Business, Visa/Mastercard acceptance for some merchants have been disconnected by our acquiring banks pending resolution of the compliance issue.
Please select another Paytype. We apologize for the inconvenience.

dit bericht krijg ik ook als kies voor betalen met mastercard en eurocard, maar niet als ik kies voor american express want dan kan ik door met invullen (maar ik heb geen american express)

is dit nu hetzelfde probleem als dat ik tegenkom bij dru-online?
en ligt het aan visa of aan mij?

wie o wie kan me helpen (ik heb er nogal haast mee)

groet ton

Frans K
22 augustus 2003, 13:10
he ton,

ik heb nog 8 finasteride tabletten , 5 mg, dr Reddy, ik zelf gebruik nu duta

kan je toch weer een maand mee vooruit, die kan je van me krijgen voor 5 euro, stuur maar een maitje naar fkooyman@zonnet.nl

groetjes

Frans