PDA

View Full Version : haarwerk met lace front...


Mie
4 november 2002, 16:07
Heb nog een vraagje aan iemand die 't weet:
zag dus een europees remy haarwerk met monofilament cap en eentje met 'n lace-front erbij. kun je nou je eigen haar wel onder zo'n lace front vandaan krijgen aan de haargrens, 't is zo dun dat ik denk dat t' mee "ombuigt " en dan is 't weer niet zo naatuurlijk. En gaat zo'n front nou heel snel kapot? Hoe snel? Anders kan ik beter een normaal monofilament cap model nemen denk ik!Wie weet 't kent 't foto van lacefront haarwerk bijgevoegd ter verduidelijking.
Please antwoord...Mie

Do
4 november 2002, 16:33
kun je nou je eigen haar wel onder zo'n lace front vandaan krijgen aan de haargrens

Antw. Je eigen haar vouw je als het ware erover heen, of het haar van het haarwerk draag je voorover zodat dit over " de rand" valt. Het haar wat onder je haarwerk zit kun je zoveel mogelijk naar voren halen.

't is zo dun dat ik denk dat t' mee "ombuigt " en dan is 't weer niet zo naatuurlijk.

Antw. hoeft niet mee te buigen dat ligt helemaal aan de manier waarop je het laat bevestigen of hoe je het zelf bevestigd.

En gaat zo'n front nou heel snel kapot?

Antw. het materiaal wat ik zelf heb (ook een soort gaas) is hartstikke sterk, maar weet niet uit wat voor materiaal hetgene wat jij bedoelt bestaat. Je mag er vanuit gaan dat het gaaswerk erg sterk is.

Groetjes Do.

Mie
4 november 2002, 19:20
Hè Do,
Heb nog een vraagje...hoop dat ik niet vervelend ben , maar ik zeur nou eenmaal graag door,ha. Begrijp dat jij dus ook zo'n lace front hebt en het iets van je haarrand afzet? Dat wilde ik dus ook, vandaar dat ik nog even doorvraag, wil gewoon graag alles eerst weten...Als ik het goed begrijp moet je dus de "gaas"rand bijknippen zover met je haargrens (zie foto!) zodat 'ie bij jou goed zit zeg maar, bij mij zou ik 'm zo'n centimeter van mijn haargrens willen, en mijn haar er voor tussenuit willen trekken met 'n lok naar voren en zijscheiding.. zie je 't voor je??? Denk je dat ik 't zo goed snap. en dat dat zou werken? En blijft dat dan zitten bij een geheel haarwerk of moet ik dan ook klemmetjes hebben of zo. Volgens mij heb jij alleen een haarwerk bovenop, weet dus niet of jij dat weet?? Zeg maar wat je vindt! Je weet er in ieder geval wel veel van en ik zuig gewoon alle informatie op die ik kan krijgen!! (Vond de haarkleur trouwens ook zo mooi, maar er zijn zoveel kleuren da's ook nog zoeken dan)Wat is nou beter zo'n gaasfrontje of normale monofilament cap bij wat ik wil??? Vragen vragen...
Mie

Mie
4 november 2002, 19:24
stom,stom,hier dus fototje!( heb het stuk gaas wat uitsteekt en er dan volgens mij af moet omlijnd. Ziet er en beetje raar uit, nou ja

Do
4 november 2002, 19:39
Nee ik snap er helemaal niets van wat jij bedoelt. Je gaat toch zeker niet zelf je gaasrand afknippen? Ik heb zelf een 3/4 haarwerk (het haar is ook op een soort gaas gezet) maar ik heb absoluut geen kale " rand" van gaas langs mijn haarwerk lopen (dat is toch niet weg te werken en heb hier ook nog nooit van gehoord).

Anders geef mij de URL even waarvandaan jij je info vandaan hebt, kijk ik zelf wel even, wellicht dat het dan wat duidelijker word.

Groetjes Do.

Mie
4 november 2002, 20:24
hè Do,


Quote:
Je gaat toch zeker niet zelf je gaasrand afknippen? Ik heb zelf een 3/4 haarwerk (het haar is ook op een soort gaas gezet) maar ik heb absoluut geen kale " rand" van gaas langs mijn haarwerk lopen (dat is toch niet weg te werken en heb hier ook nog nooit van gehoord).

Ik moet nog even zeggen nu ik je bericht nog eens goed lees, dat je (of een haarwerker) die gaasrand (omcirkelde op de foto) er af knipt op maat volgens mij ! onder het ingezette haar loopt die gaasrand nog door( zie je op die andere foto goed van het omgekeerde haarwerk), en dat laat je dan zitten! Volgens mij was het zo. En of dat nou goed werkt bij wat ik wil..
Is misschien wel mooi als je helemaal geen haar hebt!?

Schoot net wel in de lach van jouw opmerking, Ha Ha! Zag me al lopen met een gaasje over m'n voorhoofd. En dan maar proberen te doen dat 't niet opvalt! Sorry hoor. heb nog wel een levendige verbeelding!Ha! Gelukkig maak je me weer aan 't lachen, want 't was echt wel pet met me na 't bezoek aan dat haarwerkcentrum. Ben uit frustratie achter de computer gaan zitten en dan vindt je zoiets nieuws als dit!

Nog vragen aan me... :D :D :D
Mie

Do
4 november 2002, 20:38
Mie ik heb even gekeken en ik begrijp het. Helaas is dit echt niets nieuws en die gaasrand is me nu ook duidelijk. Kom maar even op MSN als je tijd hebt dan kan ik je wat verder helpen met je persoonlijke vragen. Mailadres: Dohaarweb@hotmail.com

Mie
4 november 2002, 21:01
Hoe kom ik op msn, weet alleen de website, maar dat bedoel je niet denk ik! Kan ik je dan nog niet vinden tussen al die links, ha!

Do
4 november 2002, 21:08
www.msn.nl en daar MSN downloaden (duurt maar effe hoor). Anders geef me jou mailadres maar (het liefst een hotmailadres) dan kan ik je via een mail het laten downloaden.

Do
4 november 2002, 21:23
http://messenger.msn.nl/download/download.asp?client=1

copieren, plakken in adresbalk, downloaden et voila