PDA

View Full Version : folligro????


Omar
6 november 2002, 20:41
Beste mensen,

Ik ben 25 jaar en ik voel dat mijn haar dunner wordt. Vooral op mijn kruin. Ik wil hier graag iets tegen doen maar door al het aanbod van de zogenaamde wondermiddelen zie ik door de bomen het bos niet meer. Kan iemand mij advies geven.Ik heb nog geen ervaring met de verschillende producten.
Verder had ik nog een vraagje: is er iemand die het product folligro kent?
En zijn er mensen die hier positieve ervaringen mee hebben.
Het is een natuurlijk product dus vandaar dat het me aanspreekt maar vordat ik me geld hieraan ga uitgeven wil ik even polsen of jullie mij hier raad over kunnen geven.

Groet,

Vince1977
14 november 2002, 19:29
Hoi Omar,

Ik heb zelf geen ervaring met folligro, maar als je via de “search” functie rechtsboven in je scherm zoekt onder dat woord komen er verschillende discussies naar voren die al eerder op dit forum gevoerd zijn. Misschien vind je daar een antwoord. Het is overigens sowieso wel aardig om die oudere discussies door te nemen, vooral als je nog niets weet over de verschillende middelen. Sommige lui weten er echt veel van!

Ik denk trouwens ook dat je dan ook zult merken dat ’t moeilijk is een eenduidig antwoord op je vraag te krijgen. Wat bij de een perfect werkt, slaat bij de ander helaas weer minder goed aan…

Succes

Ps. Andere natuurlijke produkten zijn Folligen, Revivogen of Saw Palmetto en deze middelen worden ook veelvuldig op dit forum besproken.

Omar
16 november 2002, 11:24
Bedankt, ik heb inderdaad al de oude berichtjes een beetje doorgenomen het het is moeilijk om een duidelijk antwoord te krijgen.

Groetjes