PDA

View Full Version : hebben jullie dit ook?


TinneV
14 juli 2006, 11:56
Hey

Nu ik weer wat haar heb, heb ik dubbel zoveel schrik dat 't weer zal uitvallen. Telkens als ik eens één haartje vastheb, breekt m'n hart. Hebben jullie dit ook?

Mijn mama vertelde me dat ze had gehoort dat 'de pil' zou kunnen helpen, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Tinne

elsje37
14 juli 2006, 13:14
:crybaby: Hey

Nu ik weer wat haar heb, heb ik dubbel zoveel schrik dat 't weer zal uitvallen. Telkens als ik eens één haartje vastheb, breekt m'n hart. Hebben jullie dit ook?

Mijn mama vertelde me dat ze had gehoort dat 'de pil' zou kunnen helpen, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Tinne
:crybaby: Lieve tinne
De angst die je beschrijft heb ik ook.al heb ik nog geen nieuw haar.wel soms stoppeltjes en dons.Maar als dan een paar dagen later weer alles kaal is.ben ik heel erg teleur gesteld.ze zeggen dat ik niet meer zo over blij moet reageren als er stoppeltjes of dons is.Maar iedere keer ben ik blij met veel angst eat ik het weer verlies.Ik verlies ook mijn wenkbrouwen en wimpers.elke haar is ook een traan.
of de pil helpt ik weet het niet.ik heb een idee dat niks helpt maar goed dat idee heb ik.
Veel sterkte en veel lierfs elzelina

Patty's
20 augustus 2006, 11:00
Tinne, Ik begrijp volkomen waar je vandaan komt!! Maar ja wat kun er eraan doen, niets toch!!

Hou je taai meid!!