PDA

View Full Version : Vraagje...


Vlindertje
9 november 2002, 17:15
Daar K33 de boeken heeft neergelegd en ik toch niet echt tevreden was over het haarwerk daar, ben ik op zoek gegaan naar alternatieven.
Nu heb ik iets anders gevonden maar nu zeggen ze daar dat ik beter af zou zijn met een haarwerk van 100% echt (Aziatisch)haar omdat ik met het haarwerk slaap. Ik heb altijd een mix gehad van synthetisch en echt haar en na een tijdje begon dat inderdaad te friseren (kroezelig te worden) en echt lelijk te worden. Ook de zon zou ervoor zorgen dat synthetisch haar sneller verbleekt.
Ik weet nu niet of ze het maximum uit m'n portemonee willen halen of ze me echt willen helpen maar heeft er iemand een idee of 100% echt Aziatisch haar echt beter zou zijn (in mijn geval dan, als je ermee slaapt?) En Aziatisch haar, is dat qua kwaliteit evenwaardig aan europees haar? Want europees haar lijkt me toch een beetje te prijzig...
Groetjes Vlindertje

Do
10 november 2002, 23:22
Hai Vlindertje,

Het is altijd beter om voor een haarwerk te kiezen van 100% echt haar als je een vaste bevestiging neemt. Door o.a. schuring (slapen) beschadigen de meeste synthetische vezels en krijg je een soort kroeseffect.

En er zijn inderdaad veel verschillen tussen Aziatisch en Europees haar, maar dat kun je hier allemaal terug vinden op het forum, dus ik zou zeggen lees de threads eens goed door.

Groetjes en sucses Do.

Do
11 november 2002, 19:17
Dit had ik even over het hoofd gezien

Ook de zon zou ervoor zorgen dat synthetisch haar sneller verbleekt.

Het synthetische haar is kleurvast, het echte haar kan verbleken bij zonlicht vooral als het ontschubt haar is. Synthetisch haar kan wel doffer worden door beschadiging en het stapelen van producten op het haar maar dit is goed te verwijderen door speciale shampoo's.

Groetjes Do.