PDA

View Full Version : Ik dierf het!!!


TinneV
30 juli 2006, 14:01
Hey,

Ben net weer terug uit vakantie, 14 daagjes genoten van de zon aan onze Belgische Kust. Op zich niet zo speciaal, maar voor mij was deze vakantie echt zalig.

Zoals jullie misschien al eens gelezen heb, gaat het tegenwoordig goed met m'n haar, ik heb nog 1 grote plek pal van boven op m'n hoofd. Maar voor derest is m'n haar al goed gegroeid. Het is al een vier a vijf cm lang.
Maar voor naar 't strand was 't heel ampetant en warm met die pruik. Dus ben ik een petje gaan kopen en heb het lekker opgezet, zo zag niemand het. Maar durf ik zo buiten? de eerste keer was het toen we naar de avondmarkt gingen. Mijn moeder zei, zet je pet nu eens op, dan ben ik zo mee naar buiten gegaan en jaaaaa! ik dierf het, nadien was ik heel fier op mezelf!!!! :D :D Dan ben ik zo nog enkele keren naar het strand geweest met men petje... en ik heb er echt van genoten!!!

Ik ben heel blij dat 'k men verhaaltje heb kunnen vertellen en als jullie een foto'tje willen zien, voeg me dan toe ( vanderbeurentinne@hotmail.com ) dan stuur ik je er eentje door!

Groetjes
Tinne .X.


P.S. mijn moeder had iets gehoort van dat 'de pil' kon helpen, dat het haar weer ging groeien. Ik ga alvast deze maand naar de dermatologe en ga er zeker eens achter vragen... Ik hou jullie op de hoogte!

Lies86
27 augustus 2006, 12:31
YEEEEEEE TINNE WAT GOED!!

Gefeliciteerd meid!!!!

Zie je wel dat je het durft!!
Op naar de volgende stap.

Veel liefs
Lies