PDA

View Full Version : Artikel: Annelies (Lies86) in de Girlz!


kattemie
1 augustus 2006, 13:11
Deze maand staat er een interview met onze moderator Annelies (Lies86) in het meidenblad Girlz! :D

Op het forum van de website van Girlz wordt er ook nog over gesproken. http://www.girlz-online.nl/forum.php?proc=viewthread&id=35026

Way to go Lies! :D Weer een hoop mensen geïnformeerd over alopecia areata.

Karen

Lies86
2 augustus 2006, 15:09
Heey Kattemie!!

Klopt als een bus.
Ik ben net een paar uur terug uit Thailand (GEWELDIG LAND!!!!)
En mijn ouders stonden me op schiphol op te vangen met het tijdschrift.
Toch een leuke thuiskomer.... Ook mijn website is al wat drukker bezocht dan normaal, en het gastenboek al helemaal!!
Ik zou zeggen lezen die hap! Tis een erg mooi artikel geworden!!!
Zal vragen of ik het hier mag plaatsen aan Girlz.....
Maar kopen is natuurlijk nog beter!

Hoe wist je zo snel dat ik het was kattiemie, en hoe kom je aan het blad???
(ben niet nieuwschierig!)

Liefs
Lies

Edit: Even naar beneden scrollen dan is het intervieuw te lezen!

kattemie
3 augustus 2006, 10:10
Ik was wat aan het surfen en kwam op jouw website uit. Daar zag ik in je gastenboek allemaal reacties op het interview in de Girlz. Toen ben ik daar maar eens gaan kijken en voilà!!! :P

Thailand is inderdaad prachtig Annelies. Ik was er twee jaar geleden en ben er helemaal verliefd op geworden. :D

Karen

Lies86
3 augustus 2006, 11:01
De linker pagina:

http://www.haarweb.nl/images/forum_images/Intervieuw Girlz.jpg

Lies86
3 augustus 2006, 11:04
en de rechter:

http://www.haarweb.nl/images/forum_images/Intervieuw Girlz 002.jpg

En wat vinden jullie ervan????????

Sammy
3 augustus 2006, 16:25
Helemaal goed! Ik heb super veel bewondering voor je en vind je een voorbeeld (in meerdere opzichten)! Natuurlijk is papier geduldig en ik kan me vergissen, maar ik vind dat je echt uitstraalt dat je happy en tevreden bent met wie je bent! Als je een ziekte / uiterlijke verandering op zo'n manier een plek weet te geven, dan kun je volgens mij alles (nou ja, veel) wel aan!

Lies86
4 augustus 2006, 11:48
Heey sammy!

Bedankt voor het compliment!! Echt super om te horen.
Ik heb inmiddels inderdaad aardig geaccepteerd wie ik ben en dat ik kaal ben.
Heb er gelukkig weinig moeite meer mee, en dat breng ik graag over aan andere.
Want het hoeft niet erg te zijn als je anders bent dan andere!
Tenminste dat is mijn ervaring!
Ik hoop dan ook dat ik mensen kan 'helpen' met mijn verhaal. Al is het maar dat ze naar buiten durven te komen met hun 'tekortkomingen' durven te vertellen wat ze hebben, of zonder pruik maar met een petje naar buiten te gaan.
Voor iedereen kan die drempel anders liggen. Maar als ik 1 iemand kan helpen met dit intervieuw dan is het voor mij al geslaagd!!

Annelies

aurelie
4 augustus 2006, 23:13
hey,

ik zag het in je nickname op msn staan en ben toen onmiddellijk de Girlz gaan kopen! ik vond het echt weer ontzettend moedig van je en het is ook een heel mooie foto van je die erbij staat. Ik bewonder het echt hoe jij met alopecia omgaat ik wou dat ik dat ook zo kon :). Maar door die artikels en doordat je al is op tv enzo bent geweest beginnen meer en meer mensen te weten wat alopecia nu net is dus dankje daarvoor :D

x

Lies86
5 augustus 2006, 10:39
Maar door die artikels en doordat je al is op tv enzo bent geweest beginnen meer en meer mensen te weten wat alopecia nu net is dus dankje daarvoor :D

x

Graag gedaan!!!
Hopelijk komen er nog meer aanbiedingen en vragen zodat ik maar ook andere meer en meer kunnen vertellen wat AA is, en dat het niet erg is om anders te zijn!

Georgie
5 augustus 2006, 11:01
Perfect interview, Annelies! Ook erg leuke foto.

Lies86
5 augustus 2006, 13:39
Thenks!! .

Annewil
8 augustus 2006, 19:45
Schitterend Annelies!

Ik heb het artikel met veel plezier gelezen en de foto geeft ook weer wie je bent: een vrouw met pit! Mijn complimenten!

Annewil

Lies86
8 augustus 2006, 22:10
:D Thenks Annewil!
Al weet ik zeker dat als de libelle, margriet of vriendin jou zou vragen jij er net zo op zou staan!!!! Op de AA dag vroegen ze immers al of je mijn moeder was! hihi
En jij straalt ook veel kracht en zelfvertrouwen uit!

Tiuri
9 augustus 2006, 08:49
Erg goed artikel, (wederom) mijn complimenten voor je openheid en je sterke persoonlijkheid, Annelies. Denk dat veel jongeren hierdoor geholpen worden, en niet alleen jongeren met haarverlies, maar ook met al dan niet typische 'pubergebrekjes'. Jezelf leren kennen en durven zijn wie je bent zijn voor iedereen van die leeftijd centrale thema's.

Well done! :worship:

Lies86
9 augustus 2006, 10:45
Heey Tiuri!

Ik hoop ook echt dat veel jongeren geholpen worden door dit artikel.
De reakties in mijn gastenboek zijn in iedergeval erg positief dus wat dat aangaat.... Denk wel dat er mensen geholpen zijn, of hun ogen geopend!

Groetjes!

Juffie Judith
9 augustus 2006, 18:27
Annelies,


super dat je je weer hebt laten interviewien. zo weten steeds meer mensen wat Alopetia Areata is. Ik vind het echt heel knap dat jij dit durft. Super!

Groetjes Judith

Annewil
10 augustus 2006, 01:51
Annelies,

dank voor je reactie, en jeeeeeeeeeez dachten ze dat op de AA bijeenkomst ook nog? Gaan we er volgend jaar weer heen?

Maar ik ben het met je eens - zie ook andere topics - dat we de meeste acceptatie winnen door gewoon te zijn wie we zijn, ook al ziet het er wat anders uit dan de rest van de Nederlandse dames. Waarbij toch alle respect voor andere oplossingen van lotgenoten. Evengoed krijg ik in mijn omgeving (werk, flat, winkels in de omgeving) nooit meer enige vraag of overbodige aandacht. Men raakt er aan gewend dat ik er zo uitzie en dat er verder niks mis is....

Annewil

Lies86
10 augustus 2006, 16:26
Annelies,

dank voor je reactie, en jeeeeeeeeeez dachten ze dat op de AA bijeenkomst ook nog? Gaan we er volgend jaar weer heen?

Maar ik ben het met je eens - zie ook andere topics - dat we de meeste acceptatie winnen door gewoon te zijn wie we zijn, ook al ziet het er wat anders uit dan de rest van de Nederlandse dames. Waarbij toch alle respect voor andere oplossingen van lotgenoten. Evengoed krijg ik in mijn omgeving (werk, flat, winkels in de omgeving) nooit meer enige vraag of overbodige aandacht. Men raakt er aan gewend dat ik er zo uitzie en dat er verder niks mis is....

Annewil

Ik ga weer met je mee hoor!! Wil dan ook wel eens een gewone ledendag bezoeken, en niet persee de jaarvergadering (financiele gedeelte hoeft van mij niet persee)
Ga me van de week toch maar inschrijven daar!!!

Zijn wie je bent is zeker belangrijk. Werd net weer door een ander tijdschrift benaderd. Ze wilde ook daar mijn verhaal graag hebben...... Ben benieuwd wat dat nu weer wordt.
Gossie wordt echt nog eens beroemd!!
Groetjes!

Annelies

Annewil
11 augustus 2006, 03:14
Wow...


ik ken een echte beroemdheid!
Toi toi toi Annelies

Annewil

Lies86
11 augustus 2006, 13:17
Hahaha zal je volgende keer een handtekening geven hoor!
Intervieuw in de Yes is gecancelt.... Omdat ik deze maand al in de Girlz sta zou het een beetje teveel van het goede worden.
Maybay over een jaartje ofzo!
Als er hier nog mensen zijn die dat ozuden willen zou je de Yes kunnen mailen.
Misschien hebben ze er iets aan!!!

Groetjes

Annewil
12 augustus 2006, 01:10
Misschien moet ik Opzij! es gaan benaderen :D

Sterkte Annelies!

Annewil

marianneke
12 augustus 2006, 19:00
Hallo,

In de flair van deze week staat nu ook een vrouw (Heleen) in met alopecia areata.

Groetjes Marianneke

Lies86
13 augustus 2006, 17:57
Tof! Ik ben benieuwd...

Patty's
20 augustus 2006, 10:59
Lies, Ik vind het heel knap dat je dit hebt gedaan en heel moedig!!!. Ik persoonlijk heb het geestelijk heel moeilijk met AA.

Toppie meid !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat ik ooit zo sterk wordt als jou.

Frank AAPV
25 augustus 2006, 13:04
Hoi Annelies,

Goed dat je je zo inzet voor het "promoten" van AA. Ga zo door! Leuk
dat je lid wilt worden van onze vereniging. Deze is er zeker niet
alleen voor mensen die moeite hebben met onze aandoening (zoals veel
mensen misschien denken), maar ook voor mensen die het geaccepteerd
hebben. Er is bijvoorbeeld zaterdag 16 september een jongerendag in Dierenpark Rhenen, waar jongeren met AA bij elkaar komen om een gezellige dag met elkaar te hebben. Het kost je maar € 15,-. Daarvoor heb je vrij toegang tot het dierenpark en een frietbuffet. Je kunt de dag verder zelf indelen. Voor meer informatie en aanmelding kun je Hellen mailen: hhornsveld@mesos.nl

Wie weet, zien we jullie daar!

Groetjes,


Frank

Yhi
7 september 2006, 18:01
Ha Annelies, super hoor:cool:

Groetjes, Rachel

Nicole Louweret
22 september 2006, 15:43
ik vind het echt helemaal toppie Annelies !

mijn complimenten hoor !

Lies86
22 september 2006, 16:43
Thenks nicolle,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook behoorlijk trots op ben!!

Groetjes!

marianneke
26 september 2006, 18:53
Hallo,

Vandaag ben ik geintervieuwd door het blad Vriendin.
Begin november komt het blad uit.
Ben heel benieuwd hoe het resultaat er uit gaat zien.

Groetjes Marianneke

*Liejvurd*
7 februari 2007, 20:09
hee!
ik heb het gelezen en vond 't een geweldig stuk.
het is sowieso prettig dat er meer bekendheid aan wordt gegeven, maar vooral in meidenbladen is het van belang omdat jonge meisjes er natuurlijk erg mee worstelen!
ik heb genoten van je artikel en hoop dat ik het op 'n gegeven moment OOK van de daken af kan schreeuwen. ;)

xx

Barehead_Es
22 februari 2007, 16:57
Stoer hoor, Lies, je hebt lijkt wel een ware hausse ontketend, AA begint gewoon bijna HIP te worden :D Maar alle gekheid op een stokje, bloemen voor jou! Ik ben zelf nu echt serieus aan het kijken naar de mogelijkheden voor een pruik, en/of misschien durf ik toch wel als een kale door het leven...;)

Vriendelijke groeten,

Esther

Lies86
25 februari 2007, 11:55
Heey Es!

Tof man dat je die overwegingen nu ook gaat maken!
Als je nog vragen hebt mag je me toeveogen aan msn hoor!
(zie profiel)
Groetjs!
Lies

francisca82
3 april 2007, 22:09
:D hey lies,

je kent me al een paar jaar. wat knap van je zeg dat je je zomaar blood geeft in een tijdschrift!! een heel goed verhaal! mijn complimenten..

ik heb je al een keer op tv gezien bij jong, dat vond ik al zo knap. je bent ontzettend sterk en hebt aa volledig geaccepteerd en ik weet dat t soms ontzettend moeilijk kan zijn!!

gauw weer eens msnen!

liefs francisca

Lies86
3 april 2007, 23:15
Heey Fransica!

Thanks voor je lieve bericht! Tis alweer even geleden maar ben er nog steeds trots op!
AA kan inderdaad erg moeilijk zijn.. Maar het heeft ook leuke kanten!
Hoe is het met jou status van je hoofd?

Hoop je inderdaad snel weer eens te spreken of te zien!
Lies

cinneke
8 april 2007, 09:20
hey annelies

ik wil je ff een compliment geven en marloes ook maar ik weet niet of die op dit forum zit voor het mooie schrijven in de hoofdzaak.
en je kan van me nog wel een ractie verwachten met vragen of iets anders op de mail.
weet je wat ik ook heel mooi vond! de foto's van kathleen kok !!
echt kei mooi wat een mooie vrouw.
ik heb het boekje gister binnen gehad en net door zitten lezen.
enne als er een jongeren dag is mag ik dan ook nog mee haha ik ken jou dus das dan wel leuk.
fijne pasen nog en voor de rest ook die dit leest
dikke kus cin:D :D :D :D :D

N.Versteeg
26 april 2007, 15:14
Posting verwijderd wegens ongeoorloofde reclame-uitingen ~ Webmaster.

Pepernoot.
29 november 2007, 11:07
Ik kan het artikel niet zien.Wil iemand het opnieuw posten?

Webmaster
30 november 2007, 11:03
Ik kan het artikel niet zien.Wil iemand het opnieuw posten?

Beste Pepernoot,

Bedankt voor je melding! De scans zijn zo te zien inderdaad verdwenen uit het album waarnaar Annelies (Lies86) had gelinked. We zullen ervoor zorgen dat het ingecannde artikel op de HaarWeb Server wordt gezet, zodat het nooit meer kan verdwijnen!

Webmaster
30 november 2007, 11:22
We zullen ervoor zorgen dat het ingecannde artikel op de HaarWeb Server wordt gezet, zodat het nooit meer kan verdwijnen!

Done! Zie posting #4 en #5 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=104444#post104444) uit deze discussie.

Poezewoef
3 december 2007, 18:25
Bewonderenswaardig! Ik heb zelf geen AA maar AGA, maar vind je echt te bewonderen Annelies! (al zou ik soms liever aa hebben: ik vind kaal zijn nog mooier dan zo'n gatenkaashoofd hebben waar de hoofdhuid af en toe doorschijnt)
Bovendien sta je best goed zo, zonder haar. Je ziet er happy uit, dat doet eigenlijk veel meer dan haar!

Lies86
20 december 2007, 12:06
Heey Poezewoef

Bedankt voor het compliment!
Ik vind m'n kale hoofd prima zo. Niets aan te doen.
Een kop met haar zou fijn zijn, maar als t niet anders is is het niet anders!

Groetjes
Lies

Pepernoot.
22 december 2007, 19:46
Ik vind dit een heel goed en sterk artikel!Bedankt om het opnieuw te posten!