PDA

View Full Version : Rooscure?


Dennie23
14 november 2002, 11:42
He daar luitjes. Ik gebruik vanaf maart al Finasteride en daarbij gebruik ik rooscure. Nou wou ik graag van jullie weten of jullie ook altijd zo ongelofelijk veel knuppen in het haar krijgen van dit goedje. Mijn haar raakt namelijk zo in de knup dat er met het kammen wel drie keer meer haar in mn borstel zit dan normaal.
Alvast bedankt voor jullie reacties, groeten D

idoena
14 november 2002, 20:00
Hallo Dennie23,

Ik gebruik vanaf juni finasteride en rooscure en ben tot nu toe erg tevreden. Mijn haren zijn soepel en er is geen spraken van "knup"
Ik weet eigenlijk niet waar de "knuppen" vandaan komen.
Misschien kunnen andere mensen op dit forum je verder helpen?

groeten idoena

Uitgeblust
14 november 2002, 23:12
Originally posted by Dennie23
He daar luitjes. Ik gebruik vanaf maart al Finasteride en daarbij gebruik ik rooscure. Nou wou ik graag van jullie weten of jullie ook altijd zo ongelofelijk veel knuppen in het haar krijgen van dit goedje. Mijn haar raakt namelijk zo in de knup dat er met het kammen wel drie keer meer haar in mn borstel zit dan normaal.
Alvast bedankt voor jullie reacties, groeten D

Ik heb sowieso het vertrouwen in shampoo's verloren. Ik was het nog enkel eens in de drie dragen met shampoo (de rest van de dagen alleen met water) ... Rooscure zorgde bij mij voor meer haaruitval, mede omdat ik ook totaal geen last heb van roos! Ik gebruik nu teershampoo ...