PDA

View Full Version : Advantan crème zeer nuttig?


Peffieke
16 augustus 2006, 14:19
Hallo, ik heb pleksgewijs haarverlies in de baardstreek. De dermatologe heeft me aangeraden om gedurende drie weken 'advantan crème' erop te smeren. Zijn er mensen die deze zalf ook al gebruikten?

Juffie Judith
17 augustus 2006, 11:25
Sorry, ik heb geen idee!

Nooit van gehoord

Succes en Groetjes Judith

Peffieke
17 augustus 2006, 15:26
Sorry, ik heb geen idee!

Nooit van gehoord

Succes en Groetjes Judith

Geeft niet, lieve Judith:)

Patty's
18 augustus 2006, 12:11
Hoi hoi,

ik heb ook nog nooit van deze creme gehoord en ook nergens tegengekomen in de stukken over AA. Wat is de werkzame stof in deze zalf??? bijnierschorshormoon?

Gr Patricia

Lies86
18 augustus 2006, 13:54
Is dat geen ontstekingsremmende eczeemcreme????

Peffieke
18 augustus 2006, 21:24
Is dat geen ontstekingsremmende eczeemcreme????

Ontstekingsremmend met cortisone en ter behandeling van Alopecia Areata. Ik gebruik het nu 4 dagen voor kale plek in de baardstreek. Witte haartjes komen er door maar nog geen verkleuring dus....:(

Juffie Judith
19 augustus 2006, 00:13
Het werkt dan wel dus al heel snel, of kwamen er al haartjes voordat je de creme aan het gebruiken was?


Groetjes Judith

Peffieke
19 augustus 2006, 08:32
Er kwamen reeds haartjes voordat ik de crème gebruikte. De huid voelt nu wel terug 'ruwer' aan dan voordien (dus door die crème). Maandag doe ik een bloedtest want denk nog steeds dat ik ook een vitaminentekort (zink, calcium, yzer) heb. Hierdoor kan je immers ook plekken op de baard van krijgen. Judith, ik hou je op de hoogte hoor! Groetjes

Juffie Judith
22 augustus 2006, 17:09
Hoi Hoi,

ja zo probeer je steeds dingen uit en ga je steeds op zoek naar nieuwe oorzaken en oplossingen. Ik probeer ook vanalles uit als het me zelf maar niet schaad. Ik zeg dan maar steeds baad het niet dan schaad het niet.

Veel succes!
Groetjes Judith