PDA

View Full Version : workshop laser!!!!


tara
17 november 2002, 13:30
Beste forum lezers,

ik ben lid geworden van de nvh dat is de nederlandse vereninging van huidtherapeuten.
ik ben zelf momenteel 2de jaars studente en ben gisteren naar de jaarlijkse workshop gegaan dit maal ging hij over haarproblemen.
Ik heb daar heel veel van opgestoken en kan jullie vertellen dat de apparaten tegenwoordig niet zoveel verschil hebben in resultaat indien het wel de nieuwe apparaten zijn.
Er is nu ook een nieuwer apparaat op de markt deze maakt ook gebruik van licht en nog iets extra's. als je wilt weten welke moet je me prive even vragen ik hou niet van reclame.
Er waren gisteren alle mogelijke laser en licht verkopers die je maar kan bedenken en dit maak het natuurlijk heel moeilijk, ook voor iemand die zo'n apparaat aanschaft welke nou beter is.
ze verschillen inderdaad tegenwoordig niet meer zo heel erg in resultaat maar het hangt natuurlijk ook van de persoon af die het ondergaat, maar zou je nou het beste resultaat willen zou je eigenlijk de licht en laser allebei moeten gebruiken is er uit gekomen.
Er kwam ook ter spraken dat rode en blonde haren heel goed behandelt konden worden met deze nieuwe flitsapparaten.
Ik ga zelf nog verder onderzoeken welk apparaat beter is voor mijzelf en als ik nog iets meer te weten kom laat ik dit natuurlijk weten.
Als jullie nog vragen aan mij hebben kunnen jullie deze altijd stellen ik zal niet overal een antwoord op hebben maar ik zal alles wat ik wel weet of te weten kom inverband met dit probleem met jullie delen.

liefs tara