PDA

View Full Version : Wetenschap


jessica84
23 augustus 2006, 21:33
Wat ik mij afvraag... De wetenschap staat al zodanig ver, ze kunnen ver alles bij wijze van spreken. Van de kleinste dingen tot kweet ni wa. Ma een "dom" middel voor overbeharing gaat niet :confused: Ik was er onlangs over bezig met een vriend van mij en die zei van dat er niet zoveel mensen zijn die dat hebben (over de totale bevolking gezien dan) Misschien vindt de regering of weet ik wie dat niet belangrijk om er een middel tegen te vinden... Maar aan wie moet je je beklag doen dan? Ik wil echt dat ze daar eens naar zoeken maar ja waar begin je? Iemand ideeën? Als ik eraan denk dat ik heel mijn leven met die vurte haren moe doorbrengen... Ge zout voor minder dood willen zijn :confused: (bij wijze van spreken dan) ...

Camee
23 augustus 2006, 22:15
Uiteindelijk vonden ze bij toeval toch de laser uit. Ik meen te weten dat een Israelier die ontdekking heeft gedaan.
Misschien zijn er in Nederland niet genoeg mensen met dit probleem maar wereldwijd zeker wel. Veel arabische vrouwen kampen met dit probleem. En sinds het in de mode is om zo kaal mogelijk door het leven te gaan, worstelen steeds meer vrouwen met die overbodige haartjes.

Maar goed, ik begrijp je frustratie en geld zal zeker een rol spelen in het achterwege blijven van nader onderzoek.

Blue-D
13 september 2006, 11:01
Ik weet niet precies wat ze hier op deze ziekenhuis doen, maar het is een universitaire ziekenhuis met een afdeling voor hirsutisme. Dus ik neem aan dat ze ook zich met onderzoek bezig houden? Maar ik heb in Nederland nog niet gehoord over zo'n afdeling op een academische ziekenhuis.

http://www.uzgent.be/diensten/dienst_31.cfm

Blue-D
13 september 2006, 11:03
Ow ik lees al in een andere thread dat je daar al geweest bent jessica84! :P
Dus misschien weet je zelf beter dan anderen wat ze daar doen. Zijn ze op het UZ ook bezig met onderzoek?

jessica84
13 september 2006, 11:59
Nja, ik denk niet dat ze er onderzoek naar doen maar gewoon pillen voorschrijven voor mensen met hirsutisme. Nl. De Diane & Androcur. Ik heb dat in Maria Middelares gedaan maar bij mij heeft het niets geholpen...