PDA

View Full Version : vraag


cees
17 november 2002, 23:10
Hallo lotgenoten!!!

Na lange afwezigheid (zie threads) ben ik dan weer terug...
Ik heb de afgelopen 5 mnd in azie gezeten wat me overigens goed is bevallen... Maar tot m'n verbazing had ik daar echt veel meer haaruitval dan eerst, terwijl ik gewoon m'n finasteride bleef doorslikken, na een paar weken was ik het echt zat en scheerde ik alles eraf, dat is zo'n 4 maandend geleden, nu is het weer op aardige lengte maar merk dat het toch wat dunner geworden is en dat er ook haren zijn die de halve lengte hebben, groeien dus niet allemaal tegelijk, heeft iemand hier mischien een reden voor???
Verder had ik ook last van een witte laag op m'n hoofdhuid
dat volgens mij talg is, had anders nooit echt last van, maar bij warmte zat het over m'n hele bovenschedel, hoe komt dit en wat betekent het???
Voordat ik wegging was ik nog bij dr. boersma geweest en die zei dat alles er heel goed uit zag en dat ik me zeker geen zorgen hoefte te maken, maar ja....
Ik hoop dat iemand mij snel advies kan geven, want echt vrolijker ben ik er niet van geworden....
alvast bedankt cees

cees
26 november 2002, 10:19
Hallo lieve mensen, zou iemand al advies willen/kunnen geven over de bovenstaande vragen!!
Alvast bedankt

Rocco
29 november 2002, 17:48
Over die dunne haren moet je je niet zo'n zorgen over maken. Die kunnen altijd nog dikker terug groeien, want je zegt dat je Fina gebuikt. Je kunt altijd nog overstappen op Duta ( wel op eigen risico )

Maar ik raad je toch aan om een goede anti-roos shampoo te gebruiken. Weet je wat ook goed helpt tegen een " uit balans geraakte hoofdhuid "---> Folligen Therapy spray.

De gezondheid van je hoofdhuid is essentiëel voor gezonde haargroei


Succes