PDA

View Full Version : kale plekken en puisjes.


Juffie Judith
5 september 2006, 18:52
Hallo,

het valt mij op dat ik vaak puistjes krijg op de plaatsen waar mijn haren op dat moment aan het uitvallen zijn. Merken jullie hier ook iets van?

Groetjes Judith

elsje37
5 september 2006, 20:27
Hallo,

het valt mij op dat ik vaak puistjes krijg op de plaatsen waar mijn haren op dat moment aan het uitvallen zijn. Merken jullie hier ook iets van?

Groetjes Judith

Hallo Judith
Overal waar mijn haar weg is heb ik puisjes.Soms kleine maar vaak van die grote puisten met witte kopjes.Ze zijn ook zeer pijnlijk.Als het haar weer groeit en het valt nog niet uit krijg ik witte schilvers
Nu ben ik helemaal kaal met puisten op mijn hoofd.Heel raar
Liefs elzelina

Juffie Judith
6 september 2006, 17:50
Hoi Elzeline,

bedankt voor je snelle reactie.
Ik vraag me af of het iets met elkaar te maken heeft?

Groetjes Judith

Patty's
6 september 2006, 21:25
Hoi

Ik heb ook wel eens een puistje op mijn hoofd maar ik kan niet direct de link leggen tussen uitval en puisjes.......
Maar ik ga er eens op letten...Wel heb ik pijn in mijn hoofdhuid(alsof ik een te strakke staart in gehad heb....ja, een staart zonder haar....hum)Dan masseer ik wat en dan trekt het ook wel snel weer weg.

Sterkte!!

Patty's
6 september 2006, 21:27
Els, er staat nog een prive bericht voor je open....

Zakaria1
9 oktober 2006, 10:21
Volgens mij hebben jullie last van folliculitus, doe eens navraag bij je huisarts of dermatoloog voordat het erger wordt.


Zie mijn topic titel over folliculitis op dit forum.

Juffie Judith
9 oktober 2006, 20:02
Hoi,


nee, mijn plekken zien er heel anders uit. Ze zijn rond,( al zie je dat nu niet doordat het er zoveel zijn) en ik heb ook lang niet zo veel puistjes. Toch bedankt voor je reactie.

Gr. Judith

Sipke
9 oktober 2006, 21:08
bultjes heb ik , en meeeters, op de hoofdhuid.
Maar ja heb ook jeuk en veel talg.

:confused:

Zakaria1
16 oktober 2006, 10:47
Hoi,


nee, mijn plekken zien er heel anders uit. Ze zijn rond,( al zie je dat nu niet doordat het er zoveel zijn) en ik heb ook lang niet zo veel puistjes. Toch bedankt voor je reactie.

Gr. Judith

Zo extreem is het bij mij ook niet echt.
Ik heb drie plekken op mijn achterhoofd waar bulten zijn en pus inzit dat eens in de zoveel tijd opspeelt, voornamelijk in de lente en de zomer perioden misschien dat fel zonlicht de puistjes doen irriteren, maar zeker weten doe ik het niet en de dermatologen ook niet.

De puistjes zijn rood en jeuken ook soms waarna de haren ervan af vallen.
Volgens de dermatologen is het chronisch en is ook niet echt te genezen, er zijn wel medicijnen die het proces stabiliseren.

Ik heb één ontstekinig chirurgisch laten verwijderen, nu maar kijken of het terugkomt.

Maar zijn er meerdere mensen die hier ook last van hebben?