PDA

View Full Version : Hoe plaats ik een bericht?


wendy enklaar
7 september 2006, 12:37
Na 2 avonden puzzelen begrijp ik nog niet hoe ik gewoon een nieuw bericht moet maken naar het forum. Misschien kan iemand me daar ook bij helpen aangezien Webmaster me niet beantwoord.

Hoop dat er mensen me willen helpen. Groetjes lotgenoten en wie weet tot schrijfs.

Pantau
9 september 2006, 04:14
Na 2 avonden puzzelen begrijp ik nog niet hoe ik gewoon een nieuw bericht moet maken naar het forum. Misschien kan iemand me daar ook bij helpen aangezien Webmaster me niet beantwoord.

Hoop dat er mensen me willen helpen. Groetjes lotgenoten en wie weet tot schrijfs.

Waarschijnlijk bedoel je het aanmaken van een nieuwe thread(vraag).
Ga naar de onderkant van het forum en zie een knopje "new thread". Zo kun je in iedergeval je vraag kenbaar maken.

Succes met het knopje.

aalbesje
3 februari 2007, 13:20
hallo,

ook mij lukt het niet om een berichtje te plaatsen. En kan hele knopje 'new thread' niet vinden.
Digibeet?
Hellup!

groetjes
aalbesje

Henk
3 februari 2007, 13:46
hallo,

ook mij lukt het niet om een berichtje te plaatsen. En kan hele knopje 'new thread' niet vinden.
Digibeet?
Hellup!

groetjes
aalbesje

Hoi Aalbesje,

De knop zit bij elke rubriek (haarproblemen bij vrouwen, hirsutisme, etc) linksboven en linksonder.
Deze knop:

aalbesje
3 februari 2007, 14:05
haha, niets digibeet, gewoon ernstige vorm van niet goed uit m'n kijkertjes kijken.

bedankt voor je snelle reactie!

Aalbesje

Henk
3 februari 2007, 15:45
haha, niets digibeet, gewoon ernstige vorm van niet goed uit m'n kijkertjes kijken.

bedankt voor je snelle reactie!

Aalbesje

Geeft niks, en nog welkom op ons forum (ook al is de reden meestal niet zo leuk).