PDA

View Full Version : De mening van dermatologen over finasteride


dolf
22 november 2001, 15:09
hallo allemaal

Ik ben 23 jaar en ik heb al een tijdje inhammen, waar ik me eigenlijk niet zo druk over maak, maar nu wordt het haar dat op mijn voorhoofd nog aanwezig is dunner. Dit is voor mij een duidelijk teken van de mannelijke vorm van kaalheid, en daar maak ik me dus wel zorgen om. Maar nu heb ik op internet gelezen dat er middelen zijn om het proces te stoppen of te vertragen, en dan bedoel ik vooral finasteride. Nu wordt dit middel door Boersma bestempeld als de oplossing voor de mannelijke vorm van kaalheid. Maar nu vraag ik mij af als er ook andere dermatologen zijn, die deze mening met Boersma delen. Waarschijnlijk hebben jullie er een antwoord op, laat het mij weten.

Groeten Dolf.

mtv
23 november 2001, 00:54
ik heb min of meer hetzelfde, lees maar es onder
Haarweb Forum > Haarproblemen > Haarproblemen bij mannen > vroeg kaal.

mvg mtv

anoniem
23 november 2001, 12:21
hoi, toen ik in juli 200 naar mijn derma ging stelde hij in sep. erfelijke kaalheid vast. hij schreef me meteen fina voor. mino was hij niet erg over te spreken. en amenixil, wat is dat?
ben ook bij boersma geweest, komt op mij niet erg goed over, zegt neem fina en alles komt goed.

Rocco
23 november 2001, 23:06
Hiii...



Ik ben zelf ook wel bij een paar dermatalogen geweest ...maar daar ben ik niet echt echt over te spreken. Maar als het om dr Boersma gaat dan...toppiiee.........die man is echt eerlijk en oprecht, leeft met je mee. Tegen mij zei hij...beste jongen hier ..ik schrijf je propecia voor.......wees er snel bij......verlies geen seconde en haal vandaag nog die medicijn. Je haren zullen niet meer uitvallen.........en gelijk had hij........ik mag boersma wel.....omdat hij kaaldheid zelf heeft ondervonden........weet hij zelf ook " letterlik" wat wij mannen hier meemaken .:)

Jay
24 november 2001, 21:45
Originally posted by Rocco
Hiii...



Ik ben zelf ook wel bij een paar dermatalogen geweest ...maar daar ben ik niet echt echt over te spreken. Maar als het om dr Boersma gaat dan...toppiiee.........die man is echt eerlijk en oprecht, leeft met je mee. Tegen mij zei hij...beste jongen hier ..ik schrijf je propecia voor.......wees er snel bij......verlies geen seconde en haal vandaag nog die medicijn. Je haren zullen niet meer uitvallen.........en gelijk had hij........ik mag boersma wel.....omdat hij kaaldheid zelf heeft ondervonden........weet hij zelf ook " letterlik" wat wij mannen hier meemaken .:)

Tegen mij was ie ook zo ja :)

Maareh..... waarom kreeg jij Propecia en ik ProHair? Ik lees van iedereen dat ze doodgewone finasteride krijgen....... en ik krijg ProHair....

Hoe zit dat dan ?

Rocco
25 november 2001, 00:52
Jay...


Ik weet het niet.....misschien kwamen ze erachter dat prohair beter was dan fina alleen...

Jay
25 november 2001, 11:08
Originally posted by Rocco
Jay...


Ik weet het niet.....misschien kwamen ze erachter dat prohair beter was dan fina alleen...

Ja dat moet ook wel....... ProHair = fina + nog meer werkende bestanddelen.

Wanneer kreeg jij het voorgeschreven dan ? Kan het zijn dat dat ProHair iets is van de laatste tijd ?