PDA

View Full Version : Resultaten Fina bij inhammen


Visitor
22 november 2002, 13:58
Graag hoor ik nog wat verhalen omtrent de behaalde resultaten na gebruik van Finasteride bij mensen die last hebben van inhammen. Hoelang gebruik je het? Dosering? Boek je vooruitgang, achteruitgang of stilstand?

Ik weet dat het niet optimaal werkt bij de inhammen omdat daar de concentratie DHT hoger is dan elders.

Uitgeblust
22 november 2002, 21:13
Originally posted by Visitor
Graag hoor ik nog wat verhalen omtrent de behaalde resultaten na gebruik van Finasteride bij mensen die last hebben van inhammen. Hoelang gebruik je het? Dosering? Boek je vooruitgang, achteruitgang of stilstand?

Ik weet dat het niet optimaal werkt bij de inhammen omdat daar de concentratie DHT hoger is dan elders.

Correctie: de concentratie DHT is niet hoger, maar je haarwortels zijn veel gevoeliger voor DHT bij de inhammen (meer DHT-receptoren)!

Ik gebruik nu enkele maanden (sinds september) finasteride en merk een achteruitgang ... me inhammen zijn sindsdien alleen iets harder gegroeid! Ik heb nu het echte merk van finasteride besteld: Propecia ... omdat ik die andere niet vertrouw (alleen de verzending al ... een envelop met wat strips tabletjes ... klaar is kees)! Ben nu dus ook eventjes gestopt en ga over een weekje verder, maar dan 1 dag 1 tabletje Propecia en 1 dag 2 tablettjes Saw Palmetto ( www.cheapregaine.nl ) om en om! Volgende zomervakantie onderga ik waarschijnlijk een galeatomie operatie, maar ik moet eerst nog wat studies bij elkaar sprokkelen, wat zo moeilijk lukt!

Ik hoop je van dienst te zijn geweest! ;)

Visitor
22 november 2002, 21:32
Bedankt voor je inbreng!

Nog anderen die een reactie hierop kunnen geven?

Rocco
25 november 2002, 20:40
Correctie: de concentratie DHT is niet hoger, maar je haarwortels zijn veel gevoeliger voor DHT bij de inhammen (meer DHT-receptoren)!

Precies


Fina kan je haaruitval bij je haarlijn vertragen ( een of twee jaar ), maar niet stoppen. Gezien de hoeveelheid DHT dat ongeblocked blijft, wordt je haarlijn continu aangetast. Op je kruin is de achteruitgang van minder snelle aard.




Boek je vooruitgang, achteruitgang of stilstand?

Vrijwel iedereen die Fina gebruikt boekt op lange termijn ( +- een jaar ) vooruitgang.

Weinigen boeken achteruitgang met Fina. Doordat in het begin de haren hun cyclus onderbreken om in hun rustfase te gaan...denken velen dat Fina hun haarsituatie alleen maar verslechtert. Maar na enige tijd komen die uitgevallen haartjes weer terug.


Stilstand met Fina is mogelijk, maar zie je zelden. Na enige jaren gaat je behaalde resultaat toch wat achteruit.


Groetjes