PDA

View Full Version : Ook even voorstellen...


Nicole Louweret
17 september 2006, 20:14
Hallo mensen,

Ik ben Nicole en ik ben 27 jaar. Ik heb vanaf mijn 3de jaar Alopecia Areata. En ik loop gewoon kaal rond. Ik heb nog nooit een pruik gedragen.
Ik weet eigenlijk niet beter dan dat ik zo ben, want ik loop nu al 24 jaar zo rond. Ook de mensen hier in het dorp (ik kom uit Yerseke, Zeeland) kennen mij zo en ik wordt zo geaccepteerd. En zo niet dan is dat de mensen hun probleem want ik maak er geen probleem van :D

Ik ben lid geworden van het forum om ervaring met lotgenoten uit de delen.

Gisteren ben ik samen met Annelies naar de jongerendag geweest en het was echt helemaal super. En ook ik heb er spijt van dat ik dit nooit eerder heb gedaan zeg. Nu ben ik al 27 en wat heb ik al die anderen jaren wel niet gemist.
Nou ja ik ga er nu zeker vaker naar toe en misscgien ook wel naar de regionale dagen, je leert toch hartsikke veel van elkaar. En het doet je ook goed om te zien dat je juist niet de enige bent die het heeft !

Als iemand vragen heeft dan hoor ik het graag

groetjes van Nicole

Lies86
18 september 2006, 11:33
Heey Nicolle!

Vet om je ook hier tegen te komen!
Gaaf!!
Ik heb de jongerendag ook enorm gaaf gevonden!
En jou foto's trouwens ook!
Vind je het goed als ik er een paar plaats in de tread die gaat over de jongerendag?
Dan kunnen de mensen hier ook zien hoe gaaf het was!
Is het volgende keer misschien weer drukker!

Spreek je snel!

Lies

Nicole Louweret
18 september 2006, 20:35
Ja hoor annelies dat is goed hoor !

Annewil
20 september 2006, 05:30
Ha Nicole,


ik heb jouw foto's gezien van de AAPV jongerendag in Rhenen. Op het topic van Lies heb ik er al commentaar op gegeven. Goed van je dat je erheen ging! Ik heb Lies een half jaar geleden (of zo) ontmoet op een AAPV dag. We gingen er allebei naar toe met het idee van: "Eerst maar es aanzien" En we kwamen er allebei vandaan met het idee: "Veel Meer Mensen Moeten Elkaar Zo Ontmoeten!". Lies heeft daar kennelijk een gevolg aan gegeven en dat vind ik hardstikke leuk.

Ik viel niet in de leeftijdscategorie tot dertig (ik ben 53), maar ik ben erg blij dat jullie naar de jeugd en jongerendag in Rhenen zijn geweest en dat jullie door je deelname aan die dag, de foto's, de patiëntenvereniging en hier op het forum duidelijk laten zien wat AA inhoudt en dat er niets vreemds aan is. Ik ben blij dat jij ook een van die vrouwen bent die gewoon zonder haarwerk rond loopt. Ik merk zelf ook dat dit voor de omgeving na zelfs maar een summiere uitleg volkomen acceptabel is.

Toi toi toi voor jullie, Nicole en Lies!

Annewil

Nicole Louweret
22 september 2006, 11:01
Dank je wel

Annewil

het zou leuk zijn om elkaar ook eens te ontmoeten op een regionale dag ofzo

groetjes Nicole