PDA

View Full Version : Voorstellen


Mutsje
19 september 2006, 20:10
hallo allemaal.

Ik ben net nieuw hier, ik kwam hier eigenlijk voor een schoolopdracht (ik moet voor school een stuk schrijven over kaalheid bij mannen), maar zelf heb ik alopecia areata (zo kwam ik op het idee voor mijn schoolopdracht). Ik ben 18 jaar en ik weet nu zo'n 4 jaar dat ik het heb. Het is nog niet heel ernstig, maar het is in die 4 jaar wel constant erger geworden en dat zal ook wel zo doorgaan.

Momenteel heb ik 1 hele grote zichtbare kale plek op mijn kruin, en verder wel heel veel andere plekken die verstopt zitten onder mn sterk uitgedunde haar...

Op zich heb ik er niet heel veel problemen mee, het is wel vervelend maar zodra het erger wordt ga ik over op haarstukken. Mijn moeder is kapster en die heeft contacten met bedrijven die voor dit soort haarstukjes zorgen. wat dat betreft heb ik nog wel geluk.

Ik ga hier even rondkijken, en andere verhalen lezen. Maar toch wil ik even zo brutaal zijn om mijn oproepje ook hier neer te zetten...

Ik Studeer momenteel Journalistiek (tweede jaar) en we zijn bezig met een tijdschrift te produceren binnen 7 weken. Ik zit in de redactie van een mannenblad, en ik ga dus een stuk schrijven over kaalheid bij mannen. Hiervoor heb ik eigenlijk mannen nodig die hier ervaring mee hebben (areata of androgenetica) en hun verhaal met mij willen delen. Ik zou het heel erg fijn vinden als de mannen zijn dit dat willen, contact met mij zouden willen opnemen. (via mail of een berichtje?)

Alvast heel erg bedankt...