PDA

View Full Version : Kleine donkere haartjes


INT
20 september 2006, 12:43
Hej, ik ben jongen vn 17 en ong vanaf mijn 15de hebk vaak jeuk op plaatsen op mijn lijf ask, in zonlicht zijn dan op die plaatsen heeeele kleinee haartjes te zien, eigenlijk donkere donshaartjes, op mijn hele lichaam (buik, schouders zijkanten van mun buik) eigenlijk alleen te zien as er heel fel licht op schijnt en je er op let, krijgen alle jongens die haartjes en blijven die haartjes gewoon zo, of worden dit later dikke volwassen haren zoas je op je benen hebt, ik kan me niet voorstellen dat ik dat op mun buik ofso krijg, zit ook niej in de familie, snapt iemand over welke haartjes ik het heb?

INT
20 september 2006, 20:12
blijkbaar weet niemand waar ik het over heb:P

Guoy
21 september 2006, 16:26
Een beetje leren spellen en wat doen aan je zinsopbouw, dan begrijpen we je zo. ;)

INT
21 september 2006, 18:30
Ik neem aan dat de meeste mensen wel over het IQ beschikken om dat te kunnen begrijpen

Guoy
21 september 2006, 23:18
Misschien. Maar het is ook gewoon niet verleidelijk om iemand te helpen die zelf blijkbaar niet genoeg om zijn/haar haarprobleem geeft om het duidelijk onder woorden te willen brengen.

"jah, hallo, ik bne nieuw hrrr en k d8 laat k mrrr wt van me horrn, K hep egt veel last enso vann tefeel haar, wat mot ik doen, help m pleeeesssssss, laterzzzzzzz"

Of iets in die trant! Ik heb echt moeite om op die manier te typen! :D Ik begrijp wel wat er staat, maar ik vind het gewoon een beetje pauper. Je hebt van een stuk of vier a vijf zinnen één zin weten te maken en er zit totaal geen logica in. Ik heb weinig behoefte om daar wat mee te doen. En blijkbaar niemand. Je kunt eens de TMF chat proberen. ;)