PDA

View Full Version : Krullen!


INT
29 september 2006, 20:33
Hmm ik weet niet of dit het goede gorum hiervoor is maar ja:P! Ik ben een jongen met ontzettend krullend haar dat ik nu iets langer wil laten groeien. Alleen een probleem: bij mij gaat het haar niet echt mooi 'hangen' het staat meer zo in een bolleke! Ik heb gewoon erg dik haar, en ik wou het toch graag lang hebben. Hoe kan ik nu mun haar mooi laten hangen en ervoor zorgen dat het niet zo een 'bos' wordt?

kas
30 september 2006, 19:34
Hmm ik weet niet of dit het goede gorum hiervoor is maar ja:P! Ik ben een jongen met ontzettend krullend haar dat ik nu iets langer wil laten groeien. Alleen een probleem: bij mij gaat het haar niet echt mooi 'hangen' het staat meer zo in een bolleke! Ik heb gewoon erg dik haar, en ik wou het toch graag lang hebben. Hoe kan ik nu mun haar mooi laten hangen en ervoor zorgen dat het niet zo een 'bos' wordt?

Ehh... laten ontkrullen met permanentvloeistof kan dat ook omgekeerd heb ik me laten vertellen. Kies maar wel een hele goede goede kapper.
Maar zoals jij je haardos beschrijft, heel dik met veel krul, zou ik er zelf helemaal niks aan doen...

INT
1 oktober 2006, 16:33
Ja dat is het hem net. Zo heel dik is mijn haar niet (dat kan je zien als mijn haar nat is) maar ik doe er niet veel gel en en DAN wordt het net zo als ik beschreef. Ik ken genoeg mensen met ongeveer precies hetzelfde haar als mij (zie Noudin Boukhari) en bij hun hangt het haar ook gewoon mooi naar benenden. Die hebben ongeveer hetzelfde volume als iemand met stijl haar maar dan gewoon met krullen. Ik hoef ze niet te laten ontkrullen ofso, ik vind krullen niet lelijk ofso (heb het wel al eens laten doen:) )