PDA

View Full Version : Haaruitval op bepaalde plaatsen


JWI
2 oktober 2006, 10:47
Hallo,

Toevallig kwam ik op dit forum uit en gezien mijn ervaringen wilde ik dit met jullie delen.

Ongeveer een jaar geleden had ik haaruitval op 3 verschillende plaatsen ter grote van een 2 euro stuk. Enkel de witte of grijze haartjes bleven staan tot mijn ergernis. Juist de grijze :-(

Na een bezoek aan een dermatoloog bracht zij aan op die plaatsen morfine injecties te geven gedurende 6 maanden. Dit heb ik even in overweging genomen daar ik daar eerst niet voor te vinden was. Bij de kapper maakte men mij attent of het feit dat dit door stress kan komen. En ja hoor die had ik meer dan dat me lief is. Ik kende iemand die mensen magnetiseert en gesprekken heeft met mensen die zeggen van nu is het genoeg en ga ik iets met mijn leven doen. Inzicht zal ik maar zeggen.

Tijdens het intake gesprek klikte het direct en voelde ik me er al redelijk goed thuis, ik kreeg er het warme huiselijke gevoel. Deze man deed zijn job uit liefde voor zijn medemens. Het geen wat ik moest betalen was ook al een verassing want dit was meer dan de helft tov de Dermatoloog. Hij deed het hele verhaal uit de doeken wat en hoe dit komt en kan komen.

Hij bracht aan dat ik kon kiezen tussen enkele behandelingen (magnetiseren en demagnetiseren, druppels,thee en gesprekken om hoe om te gaan met stress en te vermijden zonder een andere job te zoeken.

Na ongeveer een 5 behandelingen viel er minder haar uit over mijn gehele hoofd en was ik innerlijk verbazend rustig met soms wel opstoten. Na 8 behandelingen zagen we de eerste "scheutjes" en dit was voor mij een doorbraak.

Nu is er al maanden niets meer van te zien en voel ik met tip top zelfs mijn migriane is weg..