PDA

View Full Version : Haar en Nagel complex


Leni
4 oktober 2006, 11:02
Hello,
Weet je, ik heb in de tijd Hair Push gebruikt. En... het werkte! :) Probleem was alleen dat het nogal grote pillen waren en heel vies smaakten. Nu gebruik ik (heel stom maar toch) Haar en Nagels complex van Hema :P En weet je wat?.... Het werkt! :D Het lijkt stom maar ik merk echt verschil. Ik niet alleen maar mensen die me zelfs wekelijks zien zeggen steeds; amai u haar is gegroeid! En ik zie ook dat als ik het 2 dagen of zo niet gebruik, dat mijn nagels weer broos zijn. Dus zal het toch echt wel werken he. Het is ook niet zo duur dus proberen zou ik zeggen. ;)

flappie
4 oktober 2006, 19:28
Offtopic: :eek: Die roze letters lezen absoluut niet prettig..

Jaapie
4 oktober 2006, 19:52
Hello,
Weet je, ik heb in de tijd Hair Push gebruikt. En... het werkte! :) Probleem was alleen dat het nogal grote pillen waren en heel vies smaakten. Nu gebruik ik (heel stom maar toch) Haar en Nagels complex van Hema :P En weet je wat?.... Het werkt! :D Het lijkt stom maar ik merk echt verschil. Ik niet alleen maar mensen die me zelfs wekelijks zien zeggen steeds; amai u haar is gegroeid! En ik zie ook dat als ik het 2 dagen of zo niet gebruik, dat mijn nagels weer broos zijn. Dus zal het toch echt wel werken he. Het is ook niet zo duur dus proberen zou ik zeggen. ;)

Dan zou ik eens goed naar je voeding kijken, misschien heb je een vitamine deficientie aangezien je zo goed op een multivitamine reageert.

Georgie
5 oktober 2006, 09:47
Ik wil niets afdoen aan je behaalde resultaten, maar dat je nagels broos worden als je het twee dagen niet gebruikt is volkomen flauwekul. Nagels zijn dood materiaal, en daar verandert niets meer aan als ze eenmaal de huid uit zijn.
Als ik dit zo lees, twijfel ik een beetje aan je hele verhaal, eigenlijk.

Balou
5 oktober 2006, 09:54
Gewoon een marketing-actie van de hema :). Krijg je straks nog 20% korting ook als je kunt aantonen lid te zijn van haarweb ;)!

vrosjnivosj
5 oktober 2006, 18:45
Ik zou toch wel voor de 50% gaan.
Als sommige winkels dat geven aan installateurs dan kunnen ze dat ook aan ons.:D

Leni
6 november 2006, 08:24
Oei, ben effe niet meer langsgeweest en zoveel negatieve reacties. :confused: Van die nagels is echt zo. Ik voel dat ze minder stevig zijn als ik de pillen even niet neem. En ik werk zeker niet voor de Hema :P Het produkt is trouwens vaak genoeg uitverkocht dus denk niet dat promotie daarvoor nodig is. En HairPush is ook een heel goed product en heeft niks met Hema te maken...
Zoveel wantrouwen :(

Zoevo
6 november 2006, 09:29
Ik gebruik het ook...en je haar groeit er van als de pleuris.....
maar of dat juist zo leuk is...daardoor moet ik alleen vaker naar de kapper...tis echt niet zo dat ik merk dat mijn haar "beter " is door die pilletjes...

Georgie
6 november 2006, 10:13
Oei, ben effe niet meer langsgeweest en zoveel negatieve reacties. :confused: Van die nagels is echt zo. Ik voel dat ze minder stevig zijn als ik de pillen even niet neem. En ik werk zeker niet voor de Hema :P Het produkt is trouwens vaak genoeg uitverkocht dus denk niet dat promotie daarvoor nodig is. En HairPush is ook een heel goed product en heeft niks met Hema te maken...
Zoveel wantrouwen :(


Leni, zoals al gezegd: wat je hier zegt is onzin. Nagels die uit de huid zijn, veranderen niet meer. Ze kunnen dus ook niet in een paar dagen weer broos worden.

Leni
7 november 2006, 15:09
Tja,toch voelt het zo. De nagel zit ergens vanbinnen nog wel vast he, misschien dat het daarop werkt of zo.
Grtz

Leni
21 november 2006, 23:15
Er hebben inmiddels al 3 mensen gevraagd welk product ik gebruik dus het zal wel werken he :D

Georgie
22 november 2006, 10:33
Tja,toch voelt het zo. De nagel zit ergens vanbinnen nog wel vast he, misschien dat het daarop werkt of zo.
Grtz

Ja, als jij dat zo voelt, dan heb je heel andere nagels dan de rest van de mensheid. Met een soort adertjes erin of zo. Maar als dit voor jou prettig voelt: gewoon blijven geloven.

Overigens: ik heb superlange, stevige nagels. Mensen vragen mij ook vaak wat ik gebruik. Niets bijzonders.

Eetjee
7 april 2007, 12:56
Wat werkte beter, hair-push of van de hema pillen?
x

Leni
9 april 2007, 12:58
Hoikes,
Ben hier weer even niet geweest, druk druk...
Ik wilde evn mededelen dat het product van Hema- haar en nagelscomplec, echt werkt. Mijn haar is enorm snel gegroeid en mijn moeder haar kale plekjes zijn allemaal verdwenen. Hopelijk heb ik hier toch iemand mee geholpen.
Byekes

Georgie
9 april 2007, 15:34
Leni, hier had je al een topic over geopend. Ik neem aan dat het hetzelfde wondermiddel is als de vorige keer?

Leni
10 april 2007, 06:36
Ow is dat zo... Hmm sorry dan, ik ben hier al lang niet meer geweest en kon het me niet herinneren...
Grtz

Tiuri
10 april 2007, 14:25
Threads samengevoegd.

Leni
11 april 2007, 12:58
OK bedankt...
Om te antwoorden op n eerder gestelde vraag; HairPush is het enige middel dat ik in de apotheek gevonden heb dat echt hielp maar om te zeggen wat beter is... Moeilijk... HairPush is goed, maar duurder. Dus als je dat moet blijven nemen is dat wel een duur grapje... Hema is goedkoper en smaakt niet vies dus ik zou voor Hema gaan...
Grtz

Georgie
11 april 2007, 14:18
Nogmaals Leni: dit soort middelen heeft totaal geen effect bij Alopecia Androgenetica, alleen als er tekort is aan bepaalde voedingsstoffen.

Overigens bevatten ze bijna allemaal hetzelfde. Vergelijk dus de ingrediënten en neem dan het goedkoopste middel. Kruidvat heeft het ook, Etos idem.

chacha
12 april 2007, 10:29
Hoikes,
Ben hier weer even niet geweest, druk druk...
Ik wilde evn mededelen dat het product van Hema- haar en nagelscomplec, echt werkt. Mijn haar is enorm snel gegroeid en mijn moeder haar kale plekjes zijn allemaal verdwenen. Hopelijk heb ik hier toch iemand mee geholpen.
Byekes

Dag Leni,

Leuk dat jij en je ma geholpen zijn met de hema vit.en ja sommige mensen reageren hier nogal heftig,maar je kan ze zeker niet kwalijk nemen want we zijn hier met velen die ernstige haarziekten hebben en niet een vit.tekort.
Geloof ons we hebben misschien al alle produkten die er bestaan geprobeert zonder bij sommige enig resultaat.Ik zelf heb areata en geloof in weinig of niets meer,maar dat wil niet zeggen dat anderen niets mogen proberen,en wat je wil moet je doen,dan kan je later niet zeggen heb het niet geprobeert dat is ervaring opdoen.
Groetjes

Georgie
12 april 2007, 11:47
Dag Leni,

Leuk dat jij en je ma geholpen zijn met de hema vit.en ja sommige mensen reageren hier nogal heftig,maar je kan ze zeker niet kwalijk nemen want we zijn hier met velen die ernstige haarziekten hebben en niet een vit.tekort.

Chacha, je hoeft mijn reacties niet te 'modereren'. Het valt allemaal wel mee met dat 'heftig'. Gewoon zakelijk, zou ik zeggen.

chacha
12 april 2007, 17:02
Georgie,

Mogen wij hier nog schrijven wat we willen of ga je je echt met alles bemoeien.
wij hebben geen problemen omdat jij zakelijk blijft.
Jij geeft echt commentaar op alles.
And speak for yourself!

Georgie
12 april 2007, 17:45
Georgie,

Mogen wij hier nog schrijven wat we willen of ga je je echt met alles bemoeien.
wij hebben geen problemen omdat jij zakelijk blijft.
Jij geeft echt commentaar op alles.
And speak for yourself!

Je mag schrijven wat je wilt. En ik geef strikt mijn mening over producten en hun werkzaamheid, dat is iets anders dan me ergens mee bemoeien. Ik zou de door mij geposte berichten gewoon nog eens lézen.

Jij geeft commentaar op 'heftige' reacties en vertelt dat dat iemand dat 'dat vooral niet kwalijk genomen mag worden, want er zijn hier mensen met ernstige haarziekten'. Dat is bemoeien, én spreken voor een ander.

chacha
12 april 2007, 18:28
Vraag me af waarom je heftige reacties op jou persoonlijk neemt moet toch zijn dat er een belletje rinkelt er zijn nog personen die het er niet met eens waren en dat mag ook, en ga geen discusie openen hoe iemand moet reageren of niet.
Ik persoolijk ben hier op het forum om ervaringen uit te wisselen,en de ene is al wat meer begaan dan de ander en te helpen waar het kan.en sommigen hebben graag een luisterend oor.En een uitlaatklep is het ook om met lotgenoten te praten,heb er misschien een verkeerd beeld over.
Maar ieder zijn mening.Ik zeg graag waar het op staat maar kan ook incasseren.

Georgie
12 april 2007, 18:41
Vraag me af waarom je heftige reacties op jou persoonlijk neemt moet toch zijn dat er een belletje rinkelt er zijn nog personen die het er niet met eens waren en dat mag ook, en ga geen discusie openen hoe iemand moet reageren of niet.
Ik persoolijk ben hier op het forum om ervaringen uit te wisselen,en de ene is al wat meer begaan dan de ander en te helpen waar het kan.en sommigen hebben graag een luisterend oor.En een uitlaatklep is het ook om met lotgenoten te praten,heb er misschien een verkeerd beeld over.
Maar ieder zijn mening.Ik zeg graag waar het op staat maar kan ook incasseren.

Als iemand volkomen onzinnige informatie post over een potje tabletten, met de mededeling dat ze 'na één dag aan haar nagels al kan merken dat ze ze niet meer slikt, want dan worden ze broos' (hetgeen fysiek onmogelijk is), reageer ik daarop. En dan hoeft MIJN reactie niet door JOU te worden afgezwakt. Want dan spreek JIJ voor mij. Waarop je dan ook nog durft te posten: 'speak for yourself'...

Ik krijg steeds zeer regelmatig PM's van mensen die meer willen weten over mijn regimen en over het aanbrengen van topicals. Die info krijgen ze ook, maar dan wel reëel. Dát is mensen helpen. Ik help mensen waar het kan, maar dan wél door het geven van concrete informatie die klopt, niet door een of ander potje pillen te hypen.

En incasseren: prima, heb ik ook geen moeite mee. Maar dan moet je wel met zinnige berichten komen.