PDA

View Full Version : Aan Madelief m.b.t. ontmoetingsdag.


Oilily
25 november 2002, 14:02
Beste Madelief

Waar was je met onze ontmoetingsdag? Ik dacht dat je ook wel terug ging langskomen.

groetjes

Oilily

Madelief
26 november 2002, 22:25
Ik had graag willen komen, maar het is voor mij echt ver weg. Het is toch 2.5 uur/3 uur met de trein en dan weer terug. Het afgelopen jaar heb ik toch een keer of 5 zo'n reisje gemaakt + ik ga in behandeling in Nijmegen wat voor mij ook zo'n reis is. Was de groep echt groter geweest dan had ik toch misschien besloten te gaan, maar een volgende keer zal ik zo mogelijk zeker weer van de partij zijn. Ik kan de contacten met m'n lotgenoten zeker niet missen. Een vrije zondag met ons gezinnetje vind ik ook erg fijn. Oilily, ik zie vast nog eens terug!.
groetjes van Madelief

Diable
27 november 2002, 21:37
Waar woon je? (In welke streek?)
Als er nou wat meer animo komt stel ik voor regionale groepsbijeenkomsten te houden. Of bijvoorbeeld noord, zuid, oost en west. Want nu zijn er altijd mensen gedupeerd, zijn het de Belgen niet, dan zijn het de Nederlanders wel (Den Bosch is voor randstadbewoners ook nogal ver). Op den duur kan het misschien. En tot die tijd blijft het plannen en schikken en flink carpoolen. :)
Nog bedankt Edith! :)

Madelief
27 november 2002, 22:32
Ik woon in het Noorden van het land. Het ligt al lang in de planning om eens de mensen uit het noorden bij elkaar te roepen als daar behoefte aan is?....denk 't wel. Het lukt me alleen even niet, heb het gewoon nog te druk met andere dingen om die organisatie op me te nemen. Ik neem het mee in 't nieuwe jaar en hopelijk kan er t.z.t. een bijeenkomst gerealiseerd worden. Of misschien neemt iemand anders het initiatief?? Zo is er ook al wel eerder over gesproken om regionaal bijeenkomsten te organiseren en dan b.v. jaarlijks een landelijke ontmoetingsdag. De toekomst zal het uitwijzen... Contacten met lotgenoten moeten er naar mijn mening in ieder geval blijven. Persoonlijk heb ik er wel behoefte aan.
groetjes van Madelief.

Diable
28 november 2002, 07:58
Mijn ouders wonen in Friesland dus ik zou het kunnen combineren met een bezoekje aan hen. Tenzij je in Noord Groningen woont dan is het alsnog 2 uur reizen.

Madelief
28 november 2002, 22:40
Ik woon in Friesland....en je bent welkom hoor. Leuk!
groetjes madelief

Diable
29 november 2002, 12:27
nou, als er meer gegedigden zijn houden we een Noord-meeting!