PDA

View Full Version : proefflits


Floppid
8 oktober 2006, 11:34
Gezien de kosten en wisselende effectiviteit twijfel ik al lange tijd over het laseren van mijn benen/bikinilijn.
Half jaar geleden heb ik een proefflits laten met een alexandriet-laser doen maar heb de behandeling (vanwege alle twijfels) toen niet doorgezet.
Nu is er echter op het plekje van de proefflits nog maar een enkel haartje teruggegroeid (een plekje van 2 bij 5 cm.)
Kan iemand me vertellen of dit iets zegt over de effectiviteit bij mij van de laserbehandeling?
Kan het zijn dat de laser bij mij goed aanslaat?
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen, want het lijkt zo'n goed resultaat en dan zou ik laseren toch wel weer overwegen...

Floppid
23 oktober 2006, 14:12
Omdat ik hier geen reactie kreeg ben ik verder gaan zoeken en vond op een Amerikaans forum zeer uitvoerige info over laser behandelingen. Voor mij is het zeer zinvol geweest daar eens te gaan zoeken! Als je een beetje engels kunt hopelijk voor anderen ook!
succes!

Floppid
23 oktober 2006, 14:13
Omdat ik hier geen reactie kreeg ben ik verder gaan zoeken en vond op een Amerikaans forum zeer uitvoerige info over laser behandelingen. Voor mij is het zeer zinvol geweest daar eens te gaan zoeken! Als je een beetje engels kunt hopelijk voor anderen ook!
succes!

en natuurlijk vergeet ik de site te vermelden...
dus bij deze:
http://www.cosmeticenhancementsforum.com/forum/viewforum.php?f=3