PDA

View Full Version : Dutaprijs


DHTkiller
27 november 2002, 19:03
Kijk op www.menspharmacy.com, ik vind deze prijzen abnormaal hoog.

Mathijs
27 november 2002, 19:20
Ja, ik heb het ook gelezen. ERG hoog die prijzen, maar is het nu al te krijgen of nog niet?
Mocht het al te bestellen zijn op deze site, dan zal het ook wel snel op andere sites te krijgen zijn. Misschien iets geodkoper. Zeker in het begin zal de prijs wel hoog zijn en in de buurt liggen van 100 capsules:400$. Wie zeker weet dat het al te bestellen is moet het hierna even melden, dan kan ik het bestellen.
Groeten Mathijs.

Rocco
27 november 2002, 21:12
Ik heb eergisteren via deze site mijn Duta besteld. Ik kon niet zo gauw een ander vinden die goedkoop en zonder recept naar NL wilde versturen. Je hebt wel een aantal sites die goedkoop Duta leveren, maar dan alleen binnen de VS ofzo, of ze vragen een recept van de arts met zijn gegevens enzo.

Kijken wanneer ik het binnen heb.

Ps: dit zal waarschijnlijk een eenmalige actie van mij worden op deze dure site. Want binnen 3 maanden zullen velen Duta leveren voor een veel goedkopere prijs.

Ik heb lang genoeg gewacht op Duta, die enige extra Euro's zullen mij een worst wezen :cool:

Groetjes

DHTkiller
27 november 2002, 23:03
Gelijk heb je, Roc! Hou ons op de hoogte.

Visitor
27 november 2002, 23:15
Rocco, de pionier!

Hou je ons op de hoogte van je bevindingen rondom Duta?

Ik ben net begonnen met Fina, die ik gratis via de dokter heb voorgeschreven gekregen. Jij had de eerste 1,5 jaar toch vooruitgang/stabilistatie met bij je haargrens met Fina 1 mg?

Wat raad je mij aan? Om eerst met Fina door te gaan tot 1,5 jaar en dan over te stappen op Duta, dat dan waarschijnlijk ook via dokterrecept te krijgen is of anders al wat meer in prijs is gezakt.

Als Duta bij jou ook zorgt voor hergroei in je inhammen, dan weet ik zeker dat ik spoedig ook Duta zal gebruiken. De tijd zal het leren.

Rocco
28 november 2002, 19:45
Wat raad je mij aan? Om eerst met Fina door te gaan tot 1,5 jaar en dan over te stappen op Duta, dat dan waarschijnlijk ook via dokterrecept te krijgen is of anders al wat meer in prijs is gezakt.

Wat mij het beste zou lijken he,als je nou een maandje of twee door zou gaan met Fina, dan zou je lichaam min of meer gewend zijn aan je 60-70 % DHT reductie. Daarna kun je beter overstappen op Duta ( de prijs ervan zal dan drastisch zijn gezakt vergeleken met nu ). Omdat je lichaam dan al redelijk gewend is geraakt aan 60 - 70 % DHt reductie, zal een extra blocking van 30 % ofzo je lichaam niet zo'n grote klap meer geven.


Visitor, beste kerel, er is een medicijn waarbij je min of meer 100 % weet dat het je inhammen zal stoppen, dan zou ik zeggen, verdoe niet je tijd met Fina in de hoop dat het je inhammen zal stoppen. De kans dat Fina bij je inhammen zal werken, durf ik niet al te hoog in te schatten. Bij de een werkt het heel goed en bij de ander veel minder. Met Duta heb je deze probleem niet ( of nauwelijks )

Maar nog een ding, ik ben geen arts, ik geef enkel advies, gebruik Duta op eigen risico. Maar een grotere risico dan Fina zal het niet zijn, maar toch :)


Groetjes

Visitor
28 november 2002, 19:47
Bedankt Rocco.

Ik zit alleen ff met het geld. Het is nu gratis. en Duta is nou niet echt goedkoop.

Rocco
5 december 2002, 15:30
Vrienden, Ik heb mijn Duta binnen. Ik had hem vorige week besteld via menspharmacy. De verpakking is origineel, de pillen zitten in een "potje" en de opening van het potje is gesealed met aluminium folie met zwarte GSK en witte GSK logootjes erop. Verder zit er een originele, hele uitgebreide bijsluiter bij.

Ik heb veel geld ervoor betaald, maar ja, nu heb ik tenminste Duta ook !

Ik wens jullie allen ook veel sterkte !!


Groetjes

thomas
5 december 2002, 17:19
ROCCO gefeliciteerd! Jou kennende zal je ons zeker op de hoogte houden van je resultaten. Ben benieuwd.
Hoeveel ga je slikken per dag?

Wel shit dat die prijs zo absurd hoog is? 150 euro per maand!

Veel suc6!

THOMAS

Nate
5 december 2002, 17:43
Nou, dat is dan al een mooi Kado op Pakjesavond Rocco.

Veel succes alvast en hou ons op de hoogte natuurlijk.
:)

alberto
5 december 2002, 18:05
Gefeliciteerd. Hoop voor je dat het echt super gaat werken.
De prijs nou ja, het is gewoon nog niet goedkoop te krijgen.

succes

Vin D
5 december 2002, 21:29
Ik heb het zojuist ook besteld, bij lipoxidil, incl de topical versie....kost een godsvermogen dus hopelijk is het het waard....ik ga het 3 maanden een kans geven, mocht ik aan het einde van die 3 maanden geen echt verbeteringen zien en de prijs is nog steeds zo hoog schakel ik weer terug naar finasteride.....

Rocco
6 december 2002, 01:52
Maar gaan jullie geen Duta gebruiken, of wachten jullie nog even totdat de prijs is gezakt ?


Groetjes

thomas
6 december 2002, 18:10
Rocco,

Ik wacht totdat we jouw voor en na foto's, die je ongetwijfeld zult publiceren, kunnen bewonderen.

Maar ff serieus die prijs bevalt me voor geen meter. Eerder vermelde ik al dat je in Spanje zonder recept veel medicijnen kan kopen (echte Merck-proscar is me afgelopen zomer zonder probleem en voor een spotprijs gelukt). Zodra ik verneem dat Duta daar te koop is ga ik op zeker een vakantie combineren met de aanschaf van Duta. Ik ben ervan overtuigd dat de prijs minder dan de helft is die de sites nu rekenen.

Mijn voorraad proscar is nog zo groot en bovendien heb ik nog geen merkbaar verder haarverlies, dat ik me wat geduld kan permiteren.

Ik verwacht trouwens niet dat de prijzen op de sites, op korte termijn, gaan dalen. Generieke dutasteride mag de eerstkomende 5 jaar niet gemaakt worden dus.... Heb ooit begrepen dat dat de regels zijn. Ik hoop overigens voor jou dat ik dat mis heb maar ik heb zo mijn twijfels.

Groet,
Thomas

DHTkiller
6 december 2002, 18:34
Ik wacht voorlopig nog even met de aanschaf van Duta. Ik heb nog ongeveer voor 4 maanden Finasteride (gebruik 2.5 mg pd), hoop dat de prijs voor Duta in die tussentijd zal dalen.

Alessandro
13 december 2002, 14:17
Succes aan onze pioniers die nu al Duta gaan nemen!
Ik zelf wacht er nog even mee. Ik heb wel goede hoop, maar ik ga nog even verder met finasteride. Ik gebruik sinds februari 1mg (+ 2x per dag 1ml minoxidil) en volgens mijn laatste haarwortelonderzoek bij Plinck in Rotterdam was de dalende trend omgebogen en zit er wat verbetering in. Maar aan mijn inhammen en de rets van mijn kaalheid is het nog niet echt goed te zien. Het probleem is dat ik aan de randen van die inhammen vrij korte, zwakke haren heb. Die lijken op nieuwe haren, maar ze zitten er in feite al al die tijd en ik weet niet of ze ook echt aangroeien. Ik durf niet naar 2 mg te gaan, al heb ik net nog maar eens een proscar bijsluiter gelezen en denk ik niet dat er ernstige bijwerkingen aan zitten, want zelfs bij de 5mg dosis valt het nog wel mee. Helaas wordt het sinds de registratie niet meer vergoed, waardoor het ook duur is. Maar het verschil met duta is nog zo groot, dat ik eerst nog even door wil gaan met fina. Dan hoop ik dat het wat verbetert en dat ik dan snel over kan schakelen op duta.

Mathijs
13 december 2002, 23:40
Beste Alessandro,

Wanneer je het geld voor de consult van die gladde Plinck nu eens zou besteden voor de aanschaf van Duta dan valt het allemaal prima te betalen. Zo ook voor zijn flesjes Minoxidil. Deze moet je bij hem kopen terwijl je ze bij de apotheek op recept krijgt vergoed, de 5% variant althans. Met z'n haartworetlonderzoekjes!!! Deze methode is allang achterhaald!
Ook neemt deze glei-eikel, zelf voorzien van een goeie haardos, nauwelijks de tijd voor je en laat iedereen zich in "no time" wegsturen en het liefst met een shampootje voorzien van eigen sticker! Je hebt een herhaalrecept nodig voor Fina, maar vraag deze maar bij je huisarts, want dat bespaart je klauwen met geld. Hij heeft eigenlijk nooit iets zinnigs te melden die vieze zuiger!

Even over die kleine haartjes op je haargrens. Deze zullen waarschijnlijk gewoon verdwijnen aangezien Fina eigenlijk alleen bovenop het hoofd werkt en niet zozeer bij de inhammen en voorop. En de werking van Minoxidil is onvoldoende om haren te doen laten groeien.

Succes en laat geldwolf Plinck stikken.

Alessandro
15 december 2002, 20:10
Ja, mijn mening over hem is inderdaad redelijk hetzelfde als die van jou Mathijs(wel een beetje off topic natuurlijk). Maar een beetje controle kan toch geen kwaad en met zo'n haarwortel onderzoek eens per jaar kun je tenminste de staat van de haarwortels een beetje volgen. Die 5% minox is toch niet sterk genoeg en volgens mij heeft mijn huisarts wat moeite om Fina voor te schrijven(misschien anders nu het geregistreerd is). En volgens mij worden die consulten van Plinck nu juist nog wel vergoed.