PDA

View Full Version : Proscar over


frevolution
20 oktober 2006, 12:25
Hoi allen ik ben sinds twee maanden overgestapt op de Duta en heb nu voor een jaar (ligt aan de dosering natuurlijk) of 90 pillen proscar over houdbaar tot Maart 2008

Als ik hier iemand blij mee kan maken

Met vriendelijk groet
Albert

Lambert
21 oktober 2006, 10:47
Albert,

Ik ben wel geintereseerd in die Proscar.



Groet,

Sijmen.

frevolution
21 oktober 2006, 17:03
Stuur effe een berichtje,

Albert,

Ik ben wel geintereseerd in die Proscar.



Groet,

Sijmen.

frevolution
23 oktober 2006, 13:19
Ze zij al verkocht weet niet hoe ik de topic moet sluiten

MVG

Albert


Hoi allen ik ben sinds twee maanden overgestapt op de Duta en heb nu voor een jaar (ligt aan de dosering natuurlijk) of 90 pillen proscar over houdbaar tot Maart 2008

Als ik hier iemand blij mee kan maken

Met vriendelijk groet
Albert

jongen25
23 oktober 2006, 14:32
frevolution, ik ben dus te laat??:rolleyes:

AnthonieH
23 oktober 2006, 15:26
frevolution, ik ben dus te laat??:rolleyes:Jongen toch, er is alleen nog wat van het stokvisnat, je hebt bot gevangen, de boot gemist, achter het net gevist en de hond in de pot gevonden :cool:

jongen25
23 oktober 2006, 15:34
Hehe..een zekere Anthonie heeft het juiste hengeltje uitgeworpen, de pot leeggegeten, alsmede de gewiekste onderhandelaar gespeeld??:D

AnthonieH
23 oktober 2006, 17:31
Hehe..een zekere Anthonie heeft het juiste hengeltje uitgeworpen, de pot leeggegeten, alsmede de gewiekste onderhandelaar gespeeld??:DNee hoor, ik zal een buitenlandse leverancier moeten gaan zoeken, helaas :cool:

frevolution
23 oktober 2006, 20:06
Ze zijn al weg voor degene die deze topic nog lezen helaas




Hoi allen ik ben sinds twee maanden overgestapt op de Duta en heb nu voor een jaar (ligt aan de dosering natuurlijk) of 90 pillen proscar over houdbaar tot Maart 2008

Als ik hier iemand blij mee kan maken

Met vriendelijk groet
Albert