Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Blogs

Mededelingen

Oud
Waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld.

Goede Voornemens en Koude Kalkoenen

31 december 2009 geplaatst om 18:48 door Lila (Lila's TTM Blog)

Ik heb ze nooit echt gehad, goede voornemens. Behalve dan, jaar na jaar: stoppen met plukken. Eťn keer heb ik het echt serieus aangepakt. Ik had een heel beloningssyteem bedacht voor elke week dat ik het vol zou houden. Ik was absoluut vastbesloten om het deze te laten lukken.

Ik heb het twee dagen volgehouden...

Inmiddels ben ik alweer 2,5 jaar plukvrij. Dat ben ik niet geworden door cold turkey te stoppen. Dat is geleidelijk gegaan, door mijn hele levensstijl te...
Lila's schermafbeelding
Proefkonijn
Geplaatst inZonder categorie
Bekeken 3115 Reacties 1 Lila is offline
Oud
Waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld.

Clip in extensions Samshairextensions.nl

6 juli 2017 geplaatst om 22:40 door Samshair (Sams hairextensions)
Vandaag gewijzigd om 17:54 door Samshair

Pruiken en of Lace wigs hoeven niet altijd de beste oplossing te zijn. Het kan namelijk zijn dat je van jezelf aardig wat haar hebt maar dat je dit graag wilt verlengen met human hair.

Enkel en alleen voor meer volume en of lengte. Clip in hair extensions bieden in dit geval een prima oplossing.

Clip in haar extensions zelf samenstellen

Je kan onze clip in extensions verven, stijlen, wassen en krullen: de clipin extensions van Samshairextensions kun...
Samshair's schermafbeelding
Samshairextensions
Geplaatst inClip in extensions
Bekeken 108 Reacties 1 Samshair is offline
Oud
Waardering: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld.

Acceptatie dan maar!

11 juli 2008 geplaatst om 16:01 door Marte (strijd tegen overbeharing)
11 juli 2008 gewijzigd om 16:03 door Marte

Acceptatie dan maar!
"welcome to the club!". Geen positief iets, en allerminst een begerenswaardige plaats, ik weet het, maar mss dat het jullie toch iets doet dat je niet de enige op dit vlak bent.

Iets dergelijks als overbelasting aanvaarden heeft echter zijn tijd nodig, en dan nog heb je af en toe een terugvalletje of een dipje. Ik weet dat ik indertijd ook depressief was en werd, iedere keer de overbeharing opnieuw verergerde, iedere keer ik weer eens de moed had...
Marte's schermafbeelding
HaarWeb lid
Geplaatst inOverbeharing
Bekeken 3302 Reacties 0 Marte is offline
Oud
Waardering: 3 stemmen, 4,33 gemiddeld.

Tips ter vermindering van haarverlies. (Op een natuurlijke manier)

15 mei 2017 geplaatst om 16:05 door Samshair (Sams hairextensions)
19 mei 2017 gewijzigd om 22:16 door Samshair (aanvulling)

Welkom op het blog van Sams hairextensions. Je kunt hier alles lezen wat te maken heeft met haar. Dit blog is niet commercieel.

Onderstaande tips kunnen helpen tegen het verlies van haar.

1. Gebruik essentiŽle oliŽn in combinatie met een goede hoofdhuidmassage. Massage bevordert een goede circulatie van de hoofdhuid. Het helpt ook om uw haarfollikels actief te houden.

2. Masseer uw hoofdhuid dagelijks met de hand voor tenminste een paar minuten. Om uw...
Samshair's schermafbeelding
Samshairextensions
Bekeken 209 Reacties 0 Samshair is offline

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.8 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2014 Stichting HaarWeb.