Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Mededelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Nieuwe mijlpaal: HaarWeb bereikt 6 miljoen hits (en bijna 100.000 bezoekers) p/maand! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27549)

Webmaster 15 februari 2011 19:31

Nieuwe mijlpaal: HaarWeb bereikt 6 miljoen hits (en bijna 100.000 bezoekers) p/maand!
 
-
Beste HaarWeb leden en bezoekers,

Zoals te lezen viel hier bereikte HaarWeb in februari 2004 voor het eerst 1 miljoen hits per maand. Nog geen half jaar later, in augustus 2004 (zie hier) werden dat er 2 miljoen. 3 miljoen hits per maand bereikten wij in oktober 2006 (zie hier). En onze groei c.q. het bereik van HaarWeb zette zich gestaag maar onverminderd voort, want in maart 2008 werden er 4 miljoen hits op HaarWeb afgevuurd (zie hier). En precies 1 jaar later, in maart 2009 (zie hier) kwam daar nog een miljoen bovenop: 5 miljoen hits per maand kregen we te verwerken.

Welnu, 2011 begint wel héél erg goed, want ik kan nu meedelen dat HaarWeb afgelopen maand januari het astronomische aantal van...

--------------------------------------------------------------------------------------
6,8 MILJOEN HITS P/MND!
--------------------------------------------------------------------------------------

... te verwerken heeft gekregen. 6.8 miljoen! Dat is (voor de rekenaars onder ons) bijna 7 miljoen hits per maand... ja: zeven m.i.l.j.o.e.n. :cool:

En -zoals jullie onderhand gewend zijn- dat is nog niet alles. Het gemiddeld aantal unieke bezoekers op HaarWeb blijft ook continue stijgen. HaarWeb heeft in 2006 een gemiddelde van 35.000 unieke bezoekers per maand gehad (zie hier). Het jaar daarop, 2007, bracht ons een gemiddeld aantal unieke bezoekers van 56.000 per maand. De teller voor 2008 staat op 64.000, de teller voor 2009 laat 68.000 zien en 2010 bracht ons bijna 10.000 meer unieke bezoekers: 76.000 om precies te zijn. Uiteraard hebben wij aan het begin van 2011 nog geen gemiddelde cijfers voor 2011 ('joh!'), maar wij zijn behoorlijk verrast door wat de maand januari 2011 ons laat zien. Here it is:

-------------------------------------------------------------------------------------------
97.000 BEZOEKERS P/MND!
-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar deze plotselinge boost vandaan komt, maar 97.000 is (voor onze eerder genoemde rekenaars) dus bijna... 100.000 unieke bezoekers per maand! :cool:

Zoals al zo vaak gezegd de afgelopen 10 jaren: deze continue groeiende getallen maken overduidelijk dat wij met HaarWeb in een grote maatschappelijke behoefte voorzien. De behoefte aan en dus de waarde c.q. het belang van HaarWeb blijkt steevast groter te worden en wij zullen er nu en in de komende jaren dan ook het nodige aan gaan doen om in deze belangrijke behoefte te kunnen blijven voorzien.

Het doet mij goed om te zien dat zoveel lotgenoten zoveel aan HaarWeb hebben! En bij deze wil ik in het bijzonder onze actieve leden en onze Moderators bedanken voor jullie waardevolle bijdrages en inzet op HaarWeb!

Op het nieuwe jaar,
-

Limbo 16 februari 2011 12:09

Ja, wederom proficiat. Het blijft records regenenen!!

dZinee 16 februari 2011 12:54

Gaat goed!
in 6 jaar 6x zoveel..flinke prestatie!

Energie 25 februari 2011 21:12

wouw gefeliciteerd ;)

Webmaster 2 maart 2011 11:22

Limbo, dZinee, en Energie: bedankt voor jullie felicitaties!

Neustrimmer 4 maart 2011 09:15

wow wat een aantallen bezoekers. Wel te verklaren want het is een hele handige site vol met weetjes. Proficiat!

eric45 9 maart 2011 13:40

proficiat, zo zie je maar hoeveel mensen er met hun vragen en haarzorgen blijven zitten. Ik heb ook hier gevonden wat ik zocht. Zoveel bezoekers terwijl jullie niet veel of geen reclame voeren. (toch niet in België)
;)

Webmaster 9 maart 2011 18:59

Jullie ook bedankt Neustrimmer en Eric45!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eric45 (Bericht 276232)
proficiat, zo zie je maar hoeveel mensen er met hun vragen en haarzorgen blijven zitten. Ik heb ook hier gevonden wat ik zocht. Zoveel bezoekers terwijl jullie niet veel of geen reclame voeren. (toch niet in België)
;)

We zitten eraan te denken om meer aan promotie te gaan doen de komende jaren/in de toekomst, aangezien wij graag zien dat zoveel mogelijk mensen HaarWeb weten te vinden. Als jij ideeën hebt over hoe wij dat kunnen doen in België, horen wij dat graag Eric!

moksel 12 mei 2011 10:57

Bizar dat er van de 100.000 bezoekers maar een klein deel is dat echt actief berichten post. Ik had altijd het idee dat het een soort van klein community was :D

Limbo 12 mei 2011 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moksel (Bericht 281855)
Bizar dat er van de 100.000 bezoekers maar een klein deel is dat echt actief berichten post. Ik had altijd het idee dat het een soort van klein community was :D

Veel leden halen alleen de informatie eraf die ze belangrijk vinden en zullen wellicht nog her en der per pb een vraag stellen. Het is idd een kleine community!

Diksy 26 juni 2011 19:11

Promotie Haarweb in België
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster (Bericht 276258)
Jullie ook bedankt Neustrimmer en Eric45!



We zitten eraan te denken om meer aan promotie te gaan doen de komende jaren/in de toekomst, aangezien wij graag zien dat zoveel mogelijk mensen HaarWeb weten te vinden. Als jij ideeën hebt over hoe wij dat kunnen doen in België, horen wij dat graag Eric!

Al eens gedacht aan "content marketing". Naast tijd geen kosten. Als je interesse hebt kan ik je daarover een white paper sturen.

Gegroet

BobRoss 2 augustus 2011 01:30

*Welgemeend slijmbericht*
Ik wil jullie Haarweb-lui hierbij van harte bedanken. Jullie hebben mij goed geholpen met deze informatieve website! :)

Heidi 14 augustus 2011 21:31

promotie in België
 
probeer in contact te komen met de mutualiteiten en vraag om het bestaan van de website te laten publiceren in de ledenbladen

probeer de vereniging van dokters aan te spreken, zodat zij bij de huisartsen hierover meer info verspreiden dmv een folder

Kuip1989 10 november 2011 14:06

Proficiat jullie allen! en bedankt voor alle nuttige informatie!! Deze site is top!

MPO 8 januari 2012 23:56

Gefeliciteerd!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.