Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   [finasteride] Bijwerkingen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2848)

Lars 18 maart 2004 15:56

[finasteride] Bijwerkingen
 
ff een poll om te kijken hoeveel mensen last hebben van bijwerkingen bij het gebruik van finastride.

Graag alleen stemmen als je (al) minimaal een half jaar finastride hebt gebruikt.


Wil je nog iets kwijt over bijvoorbeeld de aard van de bijwerkingen of de duur dat je het middel al met succes gebruikt... graag.

Melvin25 19 maart 2004 16:24

bijwerkingen kwamen na 9 maanden, werden toch steeds erger toen maar gestopt..

Lars 20 maart 2004 13:23

Toch nog opvallend veel mensen met enige bijwerking, de propecia site zelf rept zelf maar over 0,1/1,0% gevallen met vermindering van libido (bijvoorbeeld).

Het kan natuurlijk zijn, dat er hier minder mensen posten die tevreden zijn. Misschien zou het toch fijn zijn als ook de mensen die wel (enige) bijwerkingen hebben deze erbij zouden vermelden,... iedereen maakt toch een andere afweging.

Zelf ben ik er nog maar net mee begonnen, maar ik ben van plan zelfs bij lichte bijwerkingen over te stappen op SP ofzo.

cherifo 20 maart 2004 14:38

ja ik had er na 3 maand echt last van..ook op sexueel vlak en zeker de vermoeidheid en de sufheid waren heel zwaar ik leek wel een oude man van tachig..kheb zelf veel dingen moeten laten staan bv. het sporten..nu ben ik gestopt en overgegaan nar alopesan400..sinds ik ben gestopt met de fina..voel ik me veel beter..en op het voetbal brrek ik weer potten..khad zelfs mijn basisplaats kwijt op het voetbal zo erg was het!!

Melvin25 20 maart 2004 22:36

Ik weet het niet zeker hoor.....Maar ik ben nu 4 weken gestopt met Fina en ik heb opeens last van acne....Ik heb hier eigenlijk nooit echt last van gehad in mijn leven..Kan dat een bijwerking zijn van Fina na het stoppen ermee?

Retteketet 20 maart 2004 23:43

die site van propecia, is 1 grote naaierij, want er zijn veel meer mensen met bijwerkingen volgens mij, dat middel is echt een groot drama...ik kreeg er borstvorming van, verminderd zin in sex , pijn in me zak....veel sneller moe...mijn advies.

Denk goed na voordat je ermee begint, al kan t natuurlijk in vele gevallen gewoon wel goed werken:cool:

Lars 21 maart 2004 06:29

Ging het over toen je ermee stopte? Ik zie het namelijk als een experiment, maar ik ga er dus wel vanuit dat eventuele bijwerkingen stoppen als het niet verloopt zoals ik wil, en ik er dus mee nok.

Ik heb het nu zelf nog maar 3x geslikt, maar ik voel nu al opvallende activiteiten in mn zakie...

Ik vraag me wel af wat ik erger vind: of het niet werkt of de eventuele bijwerkingen.

Lars 22 maart 2004 18:10

Ik ben van plan om toch maar om de dag 1/4 proscar te slikken, en de andere dagen SP. Niet dat ik last heb van dingen die niet werken ;) , maar je merkt wel dat fina redelijk pittig spul is en ik er toch mee op wil passen (de 'geur' als ik voor een kleine beurt na de plee moet is bijvoorbeeld duidelijk anders).

Verder heb ik een paar keer gelezen dat een halve dosering op zich even goed moet kunnen werken... we zien wel.

Pim de la Parra 22 maart 2004 19:45

Ben vandaag begonnen, hoop dat het allemaal mee valt.

Wanneer ik iets merk zal ik dat met jullie delen.

Het zal wel meevallen allemaal.

tot sprekens.

mjoy 22 maart 2004 20:15

Lars, wat bedoel je met de 'geur' als je naar de plee moet ?

Heb zelf de indruk dat ik nogal vaak moet gaan plassen, vaker dan vroeger
enigszins.

Lars 25 maart 2004 21:59

Weet er iemand toevallig ook wat DHT nog meer in het lichaam doet (behalve haaruitval veroorzaken :) ), ik kan er zo snel geen goeie site voor vinden.

The Dude 2 april 2004 23:03

Ik slik al een goede 5 maand Proscar, en tot zover nog geen bijwerkingen gehad. Wanneer heb je het meeste kans op bijwerkingen??Rond welke periode?De beginperiode??

Jaapie 2 april 2004 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lars
Weet er iemand toevallig ook wat DHT nog meer in het lichaam doet (behalve haaruitval veroorzaken :) ), ik kan er zo snel geen goeie site voor vinden.

Libido, kracht, en nog wat dingen.

Mille 3 april 2004 11:51

libido, pijn achter mn tepels af en toe :mad:

Jaapie 3 april 2004 12:11

Mille, merk jij al iets van die spiro & xandrox?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.