Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Hoe gebruik ik het Forum? (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   berichten versturen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=35395)

123hallo 26 november 2015 19:14

berichten versturen
 
Ik kan niet zien dat ik berichten kan versturen. Ik wil iemand een bericht terug sturen, maar kan niet zien dat deze verstuurd is bij verzonden berichten. Hoe komt dat?

123hallo 26 november 2015 20:32

hoe verstuur je een bericht??
 
Ik wil een bericht terug versturen. Maar als ik op versturen druk kom ik weer in het menu van privé berichten.

Alvast bedankt

123hallo 26 november 2015 21:26

sorry, ik had mijn bericht ook bij algemeen geplaatst maar kon `m niet verwijderen.

AnthonieH 27 november 2015 00:13

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Je kunt een privé bericht naar iemand sturen door op diens naam te klikken en dan voor 'stuur een privé bericht' te kiezen.

Je kunt ook op de naam klikken en dan 'bekijk openbaar profiel' kiezen. Daar staat ook een vakje om een bericht achter te laten, maar dat is voor iedereen zichtbaar dan.

En hoe je een bericht hier plaatst weet je al :)

AnthonieH 27 november 2015 00:19

Even de discussies samengevoegd. Ik begrijp het nu beter, je drukt op verzenden, maar je vindt je bericht niet terug in de map 'verzonden items'.

Stuur mij eens een kleine pm en laat hier weten dat je hem verstuurd hebt. Dan vertel ik of ik hem ontvangen heb. Dan weten we in ieder geval of er iets met verzenden mis gaat of met het opslaan in de map met verzonden items.

123hallo 27 november 2015 22:21

bedankt voor je antwoord. ik zal proberen een pb te sturen.

Inderdaad zag ik niet mijn bericht in verzonden berichten staan.

AnthonieH 27 november 2015 22:29

Het privé bericht is gelukt. Ik hoop dat het antwoord ook aangekomen is. Als het nu ook in je map met verzonden items staat, dan was het wellicht iets eenmaligs. Wel vreemd.

123hallo 27 november 2015 22:32

Oke, bedankt. Ik heb zojuist een bevestiging terug gestuurd. Als deze ook is aangekomen dan neem ik aan dat de vorige die een privé bericht deelde mijn verzonden bericht ontvangen heeft.

AnthonieH 27 november 2015 22:38

Ook dat bericht is aangekomen ... ik kan niet bedenken wat vorige keer mis geweest kan zijn. Hopen dat het echt eenmalig was!

123hallo 27 november 2015 22:40

Ik heb het idee dat er dan niets was mis gegaan. Ik twijfelde alleen sterk of de berichten die ik verstuurd had waren aangekomen.

Vals alarm :D

Kevin.L 4 december 2015 00:10

Als ik een prive bericht stuur vind ik hem ook niet terug bij verzonden berichten.
Ik heb inmiddels al 2 prive berichten gestuurd en toch staat er 0. Is dit een bug of zouden ze mislukt zijn en niet verstuurd ?

Caviar 7 maart 2018 20:58

Ik heb hetzelfde probleem, verzonden berichten (waar ik niet altijd 100% zeker van ben of ze aankomen) , zie ik niet in mijn map verzonden berichten

Webmaster 8 juli 2018 16:16

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo (Bericht 387449)
Ik kan niet zien dat ik berichten kan versturen. Ik wil iemand een bericht terug sturen, maar kan niet zien dat deze verstuurd is bij verzonden berichten. Hoe komt dat?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin.L (Bericht 387835)
Als ik een prive bericht stuur vind ik hem ook niet terug bij verzonden berichten.
Ik heb inmiddels al 2 prive berichten gestuurd en toch staat er 0. Is dit een bug of zouden ze mislukt zijn en niet verstuurd ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caviar (Bericht 419125)
Ik heb hetzelfde probleem, verzonden berichten (waar ik niet altijd 100% zeker van ben of ze aankomen) , zie ik niet in mijn map verzonden berichten

Dit komt door het volgende:

Bij het opstellen van een nieuw privé-bericht zie je onderaan het scherm de volgende opties staan:

Bijlage 12895

'Bewaar een kopie van dit bericht in de map Verzonden berichten' dient aangevinkt te zijn.

Limbo 8 juli 2018 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster (Bericht 422195)
Dit komt door het volgende:

Bij het opstellen van een nieuw privé-bericht zie je onderaan het scherm de volgende opties staan:

Bijlage 12895

'Bewaar een kopie van dit bericht in de map Verzonden berichten' dient aangevinkt te zijn.

Webmaster. Webmaster? Webmaster! Welkom terug!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.