Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Finasteride, Positieve ervaring (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33847)

th44 7 juli 2014 20:05

Finasteride, Positieve ervaring
 
Ik gebruik nu ongeveer 10 maand finasteride, het heeft voor mij lang geduurd voordat ik de stap durfde te nemen om met dit medicijn te starten. Maar ik ben momenteel toch erg blij dat ik het toch gedaan heb. Het is nu duidelijk zichtbaar dat de kaalheid boven op mijn kruin afneemt.
En ik ervaar geen negatieve effecten van de medicatie. Dus voor de mensen die nog twijfelen, ik zou het gewoon eens proberen. Voor mij heeft het in ieder geval goed uitgepakt.

Nog wat extra info: Ik ben 25 jaar, ik werd rond mijn 20e kaal vooral op mijn kruin. Momenteel gebruik alleen finasteride 1mg, 1x per dag. Ik neem het elke avond rond een uur of 22.00

dZinee 7 juli 2014 21:37

Fijn dat je even je (positieve) ervaring deelt. Veel mensen delen alleen negatieve ervaringen.

Ano90 9 juli 2014 05:23

Idd, bedankt voor het delen van een positieve ervaring. Ik zit ongeveer in dezelfde situatie (24j) en twijfel al maanden om het te proberen of niet... heb ergens geen zin om te stressen of de bijwerkingen gaan komen of niet...

Mag ik vragen waar je je fina haalt? Is dit online of op doktersvoorschrift?

Veel succes verder!

th44 10 juli 2014 01:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ano90 (Bericht 355069)
Idd, bedankt voor het delen van een positieve ervaring. Ik zit ongeveer in dezelfde situatie (24j) en twijfel al maanden om het te proberen of niet... heb ergens geen zin om te stressen of de bijwerkingen gaan komen of niet...

Mag ik vragen waar je je fina haalt? Is dit online of op doktersvoorschrift?

Veel succes verder!

Ik heb het via mijn huis arts geregeld. En ik heb echt totaal geen last van bijwerkingen. Ik zou hrt gewoon proberen

Haartransplant 10 juli 2014 09:34

Heel goed dat het voor jou werkt!

Of je bijwerkingen hebt (of niet) zegt natuurlijk niets of een ander mogelijk bijwerkingen krijgt. De meeste mensen hebben nergens last van, een minderheid wel. Gelukkig behoor jij tot de meerderheid.


Na hoeveel tijd merkte je stabilisatie of (zelfs hergroei)? Een maand of 5?

th44 10 juli 2014 19:53

De reden dat ik juist zo aangeef dat ik geen bijwerkingen heb is omdat ik juist veel negatieve reacties las op het forum. Ik wou ook laten zien dat je het medicijn zonder bijwerkingen kunt gebruiken, maar de effecten zijn natuurlijk bij iedereen anders.
Ik zie nu, na ongeveer 9-10 maand, duidelijk verschil.

Haartransplant 10 juli 2014 22:39

Ok, duidelijk. Dan kan ik je positieve verhaal beter plaatsen. (Ik kom zelf veel tevreden gebruikers tegen, nauwelijks mensen met bijwerkingen...)

cop 12 juli 2014 16:03

ik zit op 0,25mg per dag en moet er een anti oestrogeen bij nemen want heb anders last van borstvorming.. slik het nu een 4tal weken...libido gaat op en af...

jasse 12 juli 2014 19:01

Heb jij na 4 weken al last van borstvorming?

Limbo 12 juli 2014 19:56

Kan echt niet!

AnthonieH 14 juli 2014 18:29

Tja, heel veel mannen hebben erectieproblemen. Aan losstaande gevallen kun je geen keiharde conclusies verbinden. Maar goed, als je toch al huiverig bent voor finasteride, begin er dan gewoon niet aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.