Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Esteworld HT (3400 grafts) + Accel (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37467)

Pietjeee 4 juli 2019 23:05

Ziet er super uit in vergelijking met je situatie verleden jaar!
Alhoewel ik een haartransplantatie altijd als iets ‘extreems’ heb gezien, wat het in zekere zin toch ook is, overweeg ik het meer en meer merk ik.

Het meest stoort me mijn werk en hoe ik dit doe.

Arno1990 5 juli 2019 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haar123123 (Bericht 433464)
Is er een mogelijkheid om dit niet te snappen?

Haar123123,

Ja, als ''bedroefd007'' niet wist/weet wat fina inhoudt, maar dat had hij uiteraard ook op kunnen zoeken. Z'n vraag is overigens meermaals beantwoord, dus beetje onnodig om zo te reageren..

Arno1990 5 juli 2019 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee (Bericht 433472)
Ziet er super uit in vergelijking met je situatie verleden jaar!
Alhoewel ik een haartransplantatie altijd als iets ‘extreems’ heb gezien, wat het in zekere zin toch ook is, overweeg ik het meer en meer merk ik.

Het meest stoort me mijn werk en hoe ik dit doe.

Dank je wel! Ik ben er heel blij mee! :)

Je maakt zelf de conclusie dat het iets ''extreems'' is. Waar zie je precies tegen op? Ik zou dat afwegen tegen een eventueel mooi resultaat. Voor mij wegen de vervelende bijkomstigheden niet op tegen dit resultaat. Ik kan niet voor jou bepalen, maar bij twijfel zou ik in ieder geval eens op consult gaan.

Zonder al te veel reclame te maken kan ik Esteworld wel aanbevelen! https://www.esteworld-haartransplantatie.nl/ hier kan je gemakkelijk een afspraak maken voor een gratis consult in IJsselstein (Utrecht).

Succes met je keuze en mocht je vragen hebben, dan verneem ik die graag.

kerel010 9 juli 2019 22:49

Wat vond je van de acell , heeft het iets gedaan voor je in jou beleving?

KaleKiet 10 juli 2019 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee (Bericht 433472)
Het meest stoort me mijn werk en hoe ik dit doe.

Die angst had ik ook, maar dat is me 100% meegevallen. Ik ben na 7 dagen alweer gaan werken. Niemand is opgevallen dat er wat gebeurd was, behalve mijn kale kop dan, maar daar kreeg ik overwegend positieve reacties op. Zelf veel grapjes erover maken helpt ook.

Als je gewoon 2 of 3 weken vrij neemt is er helemaal geen vuiltje aan de lucht.

Thijmen87 10 juli 2019 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet (Bericht 433638)
Die angst had ik ook, maar dat is me 100% meegevallen. Ik ben na 7 dagen alweer gaan werken. Niemand is opgevallen dat er wat gebeurd was, behalve mijn kale kop dan, maar daar kreeg ik overwegend positieve reacties op. Zelf veel grapjes erover maken helpt ook.

Als je gewoon 2 of 3 weken vrij neemt is er helemaal geen vuiltje aan de lucht.

Precies. Ik heb 2 weken vrij genomen en daarna niks aan de hand op werk :)

Frits M. 10 juli 2019 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy (Bericht 427984)
Ja , eigenlijk is dat ook een optie. Ken mensen die da al jaren nemen maar ken er ook die ermee zijn moeten stoppen omdat het libido afnam.....
maar niet iedereen heeft die bijwerkingen dus ik kan er niet over oordelen.
Voor mij is het goed zo; ik blijf je volgen....

Dat is enkel bij Finasteride....niet bij Minoxidil. Ik heb vroeger Fina 3 jaar genomen...het werkte echt zeer goed. Maar uit angst voor mogelijke bijwerkingen na 3 jaar er mee gestopt, mijn haar is mij minder waard dan mijn libido :)

DeJong 2 augustus 2019 18:09

Heel mooi resultaat, vooraanzicht is super. Ooit een keer terug voor de kruin om het af te maken. Ik zou wel eerst kijken wat je bestaande haar doet. Beter dat behouden en ooit een tweede om het resultaat van de eerste te perfectioneren

MBerghuis 10 augustus 2019 18:38

Hoe jouw haarlijn is geworden hoop ik dat het bij mij ook wordt, enjoy!

Arno1990 29 augustus 2019 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MBerghuis (Bericht 436249)
Hoe jouw haarlijn is geworden hoop ik dat het bij mij ook wordt, enjoy!

Thanks voor het compliment en go for it!!!

greenbeauty 30 augustus 2019 14:03

Vind je achteraf dat de acell iets heeft verricht bij je?.. of lastig te zeggen?

En welke producten ben je gaan gebruiken na de behandeling?
Biotine pillen.. en de spullen die hun adviseren?

Ook de curegen spray en de shampoo met procapil ?

Arno1990 31 augustus 2019 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty (Bericht 436782)
Vind je achteraf dat de acell iets heeft verricht bij je?.. of lastig te zeggen?

En welke producten ben je gaan gebruiken na de behandeling?
Biotine pillen.. en de spullen die hun adviseren?

Ook de curegen spray en de shampoo met procapil ?

Wat ik met zekerheid kan zeggen is dat het haar rondom mijn kale kruin een stuk voller is geworden. Daar hebben ze niet getransplanteerd. Ik ben na de behandeling begonnen met Curegen spray (geen shampoo) en biotine pillen. Met die pillen ben ik al vrij snel weer gestopt omdat ik er misselijk van werd. Ik durf je niet te zeggen of het vollere haar rondom de kruin door de Accel komt of door de Curegen spray..

Voor de rest is het haar op de plekken waar ik nog wat had (voorkant) ook dikker geworden. Uiteraard zal dat ook met door het getransplanteerde haar komen.

don1987 31 augustus 2019 21:07

Dat zou de acell zijn toch? Procapil is puur om niet slechter te laten worden. Ik heb acell voor me kruin gedaan eg top

Arno1990 3 mei 2020 17:48

Hoi allemaal,

Inmiddels alweer ruim een half jaar geleden sinds mijn laatste bericht. Omtrent mijn haarsituatie heb ik eigenlijk niet veel te melden. Volgens mij is die nog net zoals een half jaar geleden, en mocht het veranderd zijn, dan is dat visueel niet erg goed te zien.

Ik heb nog een vraag aan meer ervaren mensen op dit forum. Ik gebruik al bijna 2 jaar Minoxidil en Biotine. Ik ben sinds een maand of 2 met finasteride (1,25 mg) begonnen. De eerste week kreeg ik behoorlijke pijnen in mijn balzak en buik. Daarnaast voelde ik dat ik erg weinig energie had. Ik schrok daar van en ben toen een week gestopt.

Na een week stoppen toch weer begonnen, omdat ik het een serieuze kans wil geven. Gek genoeg was de reactie toen niet zo heftig als de eerste keer. Wel dezelfde pijnen in mijn balzak en die heb ik nog steeds. Het is niet extreem, maar wel een paar uur per dag aanwezig. Goed te doen, maar wel soms irritant. Is dat normaal dat deze pijnscheutjes nog zo lang aanhouden en zo ja, trekt dat weer weg? Van overige bekende bijwerkingen zoals libido verlies, erectieproblemen en depressieve gevoelens heb ik gelukkig (nog) geen last.

Ik heb m'n haar en baard momenteel best lang vanwege het hele Corona gebeuren. Mocht ik weer naar de kapper zijn geweest zal ik weer wat foto's plaatsen.

Hoop dat er wat antwoorden zijn op mijn vraag. Thanks alvast! :)

Morientes 3 mei 2020 22:58

Nee dat is niet normaal. Ik gebruik finasteride al meer dan 10 jaar en geen bijwerkingen gehad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.