Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Esteworld - 12 juni, 4000 crafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38082)

MChellinga 18 juni 2019 09:09

Esteworld - 12 juni, 4000 crafts
 
3 Bijlage(n)
Hi,

Vorige week m'n behandeling gehad bij Esteworld in Istanbul. Al met al een erg goede ervaring, waar al genoeg over is verteld en gezegd.

Er zijn bij mij 4000 crafts getransplanteerd naar met name de inhamen en een beetje op m'n kruin.

Inmiddels een kleine week verder en het aanzicht is (in mijn beleving) erg mooi geworden!

Herstel gaat ook voorspoedig! Wel behoorlijke zwellingen gehad de eerste paar dagen.

Nu het lange wachten.. ik zal af en toe wat updates plaatsen indien men dat leuk vind.

Grt

DeJong 20 juni 2019 15:58

ziet er goed uit, mooi haarlijn, past goed bij je hoofd.
Zwelling had ik ook veel last van, goed water drinken, niet te veel bukken.
Laat je voorlichten door de nazorg lijn van esteworld.

Succes!!

Inesmoll 20 juni 2019 20:04

Ziet er mooi uit en nu ……………..aftellen:rolleyes:

MChellinga 21 juni 2019 16:02

3 Bijlage(n)
ruim 1,5 week verder en nog geen korstjes meer.

Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat uitvallen.

don1987 22 juni 2019 08:57

Zie er goed uit als ik het zo zie.
Straffe haarlijn! We gaan de updates meemaken

KaleKiet 22 juni 2019 16:25

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MChellinga (Bericht 433088)
ruim 1,5 week verder en nog geen korstjes meer.

Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat uitvallen.


Hoi MChellinga, ik ben nu op dag 4, na een behandeling in Veldhoven. Wat mij direct opvalt is dat ik minder grafts heb gekregen dan jij (3350), maar dat ze desondanks over een veel groter gebied geoogst zijn. Bij mij is nagenoeg mijn gehele hoofd (zie foto), bij jou een relatief klein rechthoekig stuk op de achterkant.

Is daar iets speciaals over gezegd bij jou? Was er een reden voor?

(P.S. Mijn hoofd lijkt op de foto wel een gloeillamp, maar dat komt vooral door het perspectief van de foto :D.)

Inesmoll 23 juni 2019 18:20

Vind dat het haar van MChellinga al lang staat na 5 dagen t.ov. jou Kale Kiet. Dacht dat ze het haar steeds zeer kort afscheren voor de HT. Geeft dat geen problemen bij het uithalen van de grafts als het zo lang is ?

KaleKiet 23 juni 2019 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll (Bericht 433170)
Vind dat het haar van MChellinga al lang staat na 5 dagen t.ov. jou Kale Kiet. Dacht dat ze het haar steeds zeer kort afscheren voor de HT. Geeft dat geen problemen bij het uithalen van de grafts als het zo lang is ?

Die foto bovenaan van MChellinga was na zes dagen geloof ik (12 juni, 18 juni). Voor mij is morgen de zesde dag. Ik zal dan nog een plaatje posten. Maar je hebt wel gelijk, MChellinga's haar was daar alweer behoorlijk lang. Misschien is hij een snelle jongen. ;)

Inderdaad, bij het graften uitnemen gaan ze met een scheermes over je hoofd. Alles wat je dus bij mij eruit ziet steken zat op 18 juni nog net onder het aardoppervlak.

Inesmoll 23 juni 2019 22:47

Normaal spreekt men van 1 cm per maand groei ? Dit lijkt me inderdaad op een zeer korte maand te zijn gegroeid:rolleyes:

MChellinga 24 juni 2019 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet (Bericht 433133)
Hoi MChellinga, ik ben nu op dag 4, na een behandeling in Veldhoven. Wat mij direct opvalt is dat ik minder grafts heb gekregen dan jij (3350), maar dat ze desondanks over een veel groter gebied geoogst zijn. Bij mij is nagenoeg mijn gehele hoofd (zie foto), bij jou een relatief klein rechthoekig stuk op de achterkant.

Is daar iets speciaals over gezegd bij jou? Was er een reden voor?

(P.S. Mijn hoofd lijkt op de foto wel een gloeillamp, maar dat komt vooral door het perspectief van de foto :D.)

Hi!

Nou wat ik weet is dat ik vooraal heel veel en goed donorgebied had. (Zo is mij bij meerdere klinieken verteld) Dus misschien heeft het daarmee te maken.

MChellinga 24 juni 2019 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll (Bericht 433192)
Normaal spreekt men van 1 cm per maand groei ? Dit lijkt me inderdaad op een zeer korte maand te zijn gegroeid:rolleyes:

Mijn haar groeit vrij snel! Ze hadden het met tondeuse geschoren (zonder opzet stukje) 1 van de redenen waarom ik ook m'n "inhammen" bedekt wilde hebben is dat het zo snel groeit. Ik moet om de dag al scheren omdat m'n donkere haar zo snel de contouren van m'n inhammen laten zien.

MChellinga 24 juni 2019 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet (Bericht 433180)
Die foto bovenaan van MChellinga was na zes dagen geloof ik (12 juni, 18 juni). Voor mij is morgen de zesde dag. Ik zal dan nog een plaatje posten. Maar je hebt wel gelijk, MChellinga's haar was daar alweer behoorlijk lang. Misschien is hij een snelle jongen. ;)

Inderdaad, bij het graften uitnemen gaan ze met een scheermes over je hoofd. Alles wat je dus bij mij eruit ziet steken zat op 18 juni nog net onder het aardoppervlak.

Foto links (met lijnen) was voor het scheren indd! Het groeit snel maar niet ZO snel.

KaleKiet 26 juni 2019 21:12

Bedankt MChellinga voor je reacties. Laat nog eens een foto zien? Je ligt een weekje voor op mij, dus ik ben heel benieuwd naar je voortgang. Misschien kunnen we een wedstrijdje doen. ;)

MChellinga 27 juni 2019 10:18

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet (Bericht 433289)
Bedankt MChellinga voor je reacties. Laat nog eens een foto zien? Je ligt een weekje voor op mij, dus ik ben heel benieuwd naar je voortgang. Misschien kunnen we een wedstrijdje doen. ;)

Hardlopers zijn doodlopers toch? :)

Ik merk "helaas" dat het een en ander toch begint uit te vallen. Iets wat erbij hoort zo het schijnt.. Daardoor begint het vooraan weer aardig uit te dunnen.

Het donorgebied hersteld gelukkig wel mooi en snel.

MChellinga 12 juli 2019 15:46

Inmiddels zijn alle getransplanteerd haren vrijwel uitgevallen. Nu het lange wachten..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.