Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Haarwerken (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Achtbaan met haarwerk (klemmetjes?) (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34667)

Anouk. 26 februari 2015 09:28

Achtbaan met haarwerk (klemmetjes?)
 
Hallo! Graag hulp.. Volgende week ga ik naar een pretpark met mijn vriend en nog wat vrienden. Alleen draag ik een gedeeltelijk haarwerk dat ik vastzet met klemmetjes. Kan ik hiermee in de achtbaan, schommelschip en noem maar op? Wil niet in ene met een (half) afgewaaid haarwerk zitten :confused:... Ben nu al op van de zenuwen, het zou toch leuk moeten zijn. Hebben er mensen hier ervaringen mee?

Nic 26 februari 2015 14:30

Hoi Anouk,

Ik draag een heel haarwerk, die ik vastzet met tape aan de voorkant. Ga ik ook mee in 8banen, geen probleem - heb dat zelfs gedaan zonder tape..
Nu heb ik altijd het idee dat een gedeeltelijk haarwerk minder goed vastzit, zo'n 'heel' haarwerk zit als een muts op je hoofd. Ik hoop voor je dat anderen met een zelfde soort haarwerk hun ervaring met je zullen delen..

lannie 27 februari 2015 20:41

Nou, ik ben ook niet zo stoer (maar wel gek op achtbanen). Heb het in Disney vorig jaar opgelost met een bandana. antislip randje er in genaaid voor extra zekerheid. Haarwerk zat zelf al zo vast dat ik eerder gescalpeerd zou zijn dan dat ik hem zou verliezen, maar alles beter dan de stress van verliezen!! Als ik anderen hoor met minimale bevestiging of zelfs helemaal los ..... Zou voor mij geen leuk dagje uit zijn!

Anouk. 28 februari 2015 10:54

Bedankt voor jullie reacties! Misschien moet ik ook gewoon eens testen hoe goed het vast zit door er een beetje aan te trekken (auwww). Als ik inderdaad maar zonder die stress lekker een dagje uit kan. Bandana is misschien ook wel een goed idee. Ik hoop op nog wat ervaringen van mensen die een gedeeltelijk haarwerk hebben en die vastzetten met klemmetjes!

Salvamia 7 maart 2015 23:16

ik ben er ook gek op maar als ik eruit kom wil ik wel even checken of alles nog lekker in model zit! Maar dit zegt meer over mijn onzekerheid als over het feit dat ik een stukje draag!

Dus het blijft allemaal zitten maar kijk eerst waar het dichtstbijzijnde toilet zit op die plukjes weer te indelen zoals je dat graag hebt:D

:DWat een gekken zijn we eigenlijk want ik zie vaders uit de achtbaan komen en die geven nergens niks om maar wij met stukjes zijn zo onzeker dat iemand het ziet:eek:

Helmgirlie 8 maart 2015 07:13

Hey Anouk, hoe is het gegaan? Inmiddels zul je wel geweest zijn. Heb je een leuke, ontspannende dag gehad?

Ja, ik herken het gevoel. Ik had het dan niet met pretparken omdat ik dan toch niet in de achtbaan durf. Haha (kids wel, maar mijn man is net zo'n pieppiep als ik dus die steunt mij haha)

Ik heb een angst gehad voor gaan naar strand en zwembad. Ik hou mijn koppie maar boven water en draag een volledig geknoopt haarwerk in de zomer in een kort koppie. (Ik heb een follea van een collega overgenomen) Als het haar nat wordt, dan zie je de wefts aan de achterkant tenminste niet.

Hoe heb je het nu opgelost? Met klemmetjes of toch tape en is het netjes blijven zitten?

Astrid26 8 maart 2015 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia (Bericht 368820)

Dus het blijft allemaal zitten maar kijk eerst waar het dichtstbijzijnde toilet zit op die plukjes weer te indelen zoals je dat graag hebt:D

Kan nog makkelijker! Doe net of je een selfie maakt en kijk dan of je haar nog goed zit. Evt. handje door het haar en je bent weer klaar!
Beter dan 300 x naar het toilet hollen :D

Helmgirlie 8 maart 2015 11:50

Hahaha @Astrid slim!!! P.s. bedankt voor de catalogus. Ik kon het al niet vinden en zag dat ik de naam van het merk verkeerd had. Haha

Justagirl 11 maart 2015 20:41

voor de topicstarter misschien te laat, maar mocht iemand anders met dezelfde vraag hier bij uitkomen toch nog even een antwoord.

Ik heb namelijk zelf ook haarwerk met klemmetjes. En heb hier geen problemen mee gehad toen ik naar het pretpark ging.Tevens ook in achtbanen gezeten alleen niet die over de kop gaan want dat durfde ik zelf niet zo.

Wel zorgen dat het goed vast zit en je kunt bijvoorbeeld ook je haar vlechten of in een staart doen zodat het niet door de wind uit je haren wordt getrokken maar extra bevestigd is.

Succes!

Anouk. 22 maart 2015 10:08

Bedankt allemaal voor de reacties. Uiteindelijk allemaal goedgekomen. Gezorgd dat de klemmetjes goed grip hadden, staart ingedaan, schuine pony vastgezet met een schuifspeldje. Niks verschoven!!:)

cddb 8 mei 2015 21:14

Ik ben ook naar Disney en de Efteling geweest met me haarwerk vast geplakt met tape bleef prima zitten maar toch heb je het idee als je door een bocht raast dat je hem gaat verliezen

is zeker even spannend zeker in het begin

goed om te lezen dat het goed is gekomen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.