Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Hoe gebruik ik het Forum? (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
-   -   profiel + berichten verwijderen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26073)

masterpiece 21 augustus 2010 15:57

profiel + berichten verwijderen
 
Ik wil graag mijn profiel verwijderen, omdat ik er niks meer mee doe, en ik wil graag dat mijn gestarte discussies niet meer zichtbaar zijn, dat ze dus worden verwijderd.
Is dit mogelijk?

Henk 21 augustus 2010 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door masterpiece (Bericht 260217)
Ik wil graag mijn profiel verwijderen, omdat ik er niks meer mee doe, en ik wil graag dat mijn gestarte discussies niet meer zichtbaar zijn, dat ze dus worden verwijderd.
Is dit mogelijk?

Hallo masterpiece.

Waarom wil je je profiel graag verwijderen?
De gestarte discussies verwijderen, dat doen we in principe niet.
Want dan zouden we ook de reacties van andere haarwebleden verwijderen.

Heb je een specifieke reden dat je ze wil verwijderen?

iwish 27 maart 2011 20:45

Hee, ik zou ook graag mijn profiel en mijn berichten (ik heb geen gestarte discussies) willen verwijderen omdat ik geen haarproblemen meer heb.
Ik heb al een aantal keer gemaild maar nog geen antwoord gekregen en mijn profiel staat er nog steeds.
Alvast bedankt! Iwish.

Limbo 27 maart 2011 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iwish (Bericht 277712)
Hee, ik zou ook graag mijn profiel en mijn berichten (ik heb geen gestarte discussies) willen verwijderen omdat ik geen haarproblemen meer heb.
Ik heb al een aantal keer gemaild maar nog geen antwoord gekregen en mijn profiel staat er nog steeds.
Alvast bedankt! Iwish.

Is er dan iemand op deze wereld die weet wie de persoon achter iwish is??
Moraal van het verhaal: gezint eer ge begint!

Webmaster 29 maart 2011 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iwish (Bericht 277712)
Hee, ik zou ook graag mijn profiel en mijn berichten (ik heb geen gestarte discussies) willen verwijderen omdat ik geen haarproblemen meer heb.
Ik heb al een aantal keer gemaild maar nog geen antwoord gekregen en mijn profiel staat er nog steeds.
Alvast bedankt! Iwish.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 277713)
Is er dan iemand op deze wereld die weet wie de persoon achter iwish is??

Hallo iwish,

Inderdaad, niemand weet wie 'iwish' is, dus wat is het bezwaar dan om je profiel en berichten te laten staan op HaarWeb? De meeste lotgenoten die geen haarprobleem meer hebben, bezoeken HaarWeb simpelweg niet meer.

ElineH 2 maart 2012 16:20

Afmelden
 
Het lijkt me logisch dat wanneer je ergens geen gebruik van maakt, je ook geen profiel meer wilt hebben. Dus niet zo gek dat iwish hier om vraagt.

Ook ik wil graag mijn profiel volledig verwijderen. Dus ik wil graag weten hoe dit moet.

Limbo 2 maart 2012 16:59

Wat nog logischer is: bezint eert ge begint!

Webmaster 6 maart 2012 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ElineH (Bericht 302528)
Het lijkt me logisch dat wanneer je ergens geen gebruik van maakt, je ook geen profiel meer wilt hebben. Dus niet zo gek dat iwish hier om vraagt.

Ook ik wil graag mijn profiel volledig verwijderen. Dus ik wil graag weten hoe dit moet.

Beste ElineH,

Je hebt welgeteld 1 posting geplaatst en dat is de bovenstaande. Wat is je reden om je profiel te willen verwijderen?

Onze software biedt geen technische mogelijkheid om eigenhandig je profiel te verwijderen. Aangezien wij de vraag vaker krijgen, zullen we gaan onderzoeken of wij die functionaliteit in onze toekomstige forum-software wel kunnen krijgen.

Webmaster 21 oktober 2012 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster (Bericht 302717)
Beste ElineH,

Je hebt welgeteld 1 posting geplaatst en dat is de bovenstaande. Wat is je reden om je profiel te willen verwijderen?

Onze software biedt geen technische mogelijkheid om eigenhandig je profiel te verwijderen. Aangezien wij de vraag vaker krijgen, zullen we gaan onderzoeken of wij die functionaliteit in onze toekomstige forum-software wel kunnen krijgen.

De mogelijkheid die we nu kunnen aanbieden is om accounts op non-actief te zetten. Daarmee word je account gesloten (maar niet verwijderd) en daarmee afgesloten voor overige leden op HaarWeb. Postings worden niet verwijderd op HaarWeb, om te voorkomen dat discussies niet meer volgbaar zijn.

Bij deze zijn masterpiece, iwish en ElineH op non-actief ingesteld op HaarWeb.

olijf 9 december 2013 21:35

En alleen een bericht verwijderen, is dat mogelijk? Ik heb me vandaag aangemeld en heb het idee dat mijn bericht niet op de juiste plaats staat.

Henk 9 december 2013 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door olijf (Bericht 340351)
En alleen een bericht verwijderen, is dat mogelijk? Ik heb me vandaag aangemeld en heb het idee dat mijn bericht niet op de juiste plaats staat.

Ik heb je bericht verplaatst naar de rubriek " haarproblemen bij vrouwen". Verwijderen van je bericht kan (binnen een aantal dagen) met de button "bewerk" onder het betreffende bericht.

esrasalam 17 maart 2019 15:31

account verwijderen
 
Hallo, ik wil graag mijn account laten verwijderen en indien dit niet mogelijk is, wil ik hem op non actief zetten. De post wil ik ook laten verwijderen.

Mylo2012 17 maart 2019 16:35

Beste webmaster, het moet altijd mogelijk zijn om een discussie aan te passen van je eigen posts, te kunnen verwijderen, stel uit boosheid plaats je iets over een bedrijf of iemand, en als dit netjes wordt opgelost moet deze post aangepast of verwijderd moeten kunnen worden, vooral ivm de nieuwe privacy wet. Dit moet altijd mogelijk zijn.

Mylo2012 18 maart 2019 12:30

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mylo2012 (Bericht 430082)
Beste webmaster, het moet altijd mogelijk zijn om een discussie aan te passen van je eigen posts, te kunnen verwijderen, stel uit boosheid plaats je iets over een bedrijf of iemand, en als dit netjes wordt opgelost moet deze post aangepast of verwijderd moeten kunnen worden, vooral ivm de nieuwe privacy wet. Dit moet altijd mogelijk zijn.

Zie bijlage
Je tekent dit contract met de gedachte dat dus altijd alles verwijderd kan worden. Er worden soms hier privé dingen geplaatst wat in strijd is met de regels en privacy wet. Helaas wordt er ook nooit gereageerd door de webmaster op de e-mails.

Limbo 20 maart 2019 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mylo2012 (Bericht 430082)
Beste webmaster, het moet altijd mogelijk zijn om een discussie aan te passen van je eigen posts, te kunnen verwijderen, stel uit boosheid plaats je iets over een bedrijf of iemand, en als dit netjes wordt opgelost moet deze post aangepast of verwijderd moeten kunnen worden, vooral ivm de nieuwe privacy wet. Dit moet altijd mogelijk zijn.

Dan moet je tot 10 tellen of niet op een forum als lid actief zijn.

Daarnaast kun je binnen ik geloof 3 dagen je post aanpassen en in dat menu zelfs verwijderen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.